Είσαι ό,τι καταναλώνεις

1 Min Read

Ό,τι ταϊσεις ένα παιδί, εκείνο θα σου δώσει. Δώστου να δει χιλιάδες ώρες πασαρέλας στο δημοφιλές και πολυδιαφημισμένο Greece’s Next Top Model και θα θελήσει να γίνει Βίκυ Καγιά. Δείξτου με τις ώρες The Voice ή X-factor και θα σου πει ότι ο προορισμός του είναι να γίνει τραγουδιστής ή τραγουδίστρια.
Είναι τόσο απλό. Είμαστε ο πολιτισμός που παράγουμε και καταναλώνουμε. Ακολουθούμε τα πρότυπα που είδαμε και λειτουργούμε με τα στερεότυπα που μας μεγάλωσαν.
Αν θέλουμε να αλλάξουμε, τότε είναι απαραίτητο να διαφοροποιηθεί όλο το μενού μας και αυτό έχει να κάνει με το άνοιγμα σε διαφορετικές παραστάσεις και ερεθίσματα, τόσο πολιτισμικά, όσο και/κυρίως εκπαιδευτικά.
Χρειάζεται να μάθουμε να χαλαρώνουμε με κάτι καλύτερο απο ένα τούρκικο σήριαλ, μια γυροβολιά στα ριαλιτάδικα ή ένα σερφάρισμα στα κουτσομπολίστικα sites. Κι αυτό είναι κάτι που απαιτεί εκπαίδευση, καθώς δεν έρχεται αυτόματα, αλλά καλλιεργείται με το χρόνο.
Όπως τα πάντα άλλωστε…

Μοιραστείτε την είδηση