ΔΕΗ όπως την ξέραμε τέλος /
προσδοκίες «διορισμού» τέλος /
δημόσιο συρρικνωμένο επί δεκαετίας /
κάτοικοι περιφέρειας σε άτακτη σταδιακή φυγή /
προσδοκίες χαμηλές,
ανησυχία τεράστια,
αισιοδοξία στα τάρταρα …

να τα βάψουμε μαύρα;
να τα χώνουμε από τα social media σε κάθε πιθανό και απίθανο φταίχτη;
να το πάρουμε αλλιώς και να αδιαφορήσουμε πλήρως (και πάλι);
να το πάρουμε επιθετικά και να πιέζουμε συνεχώς για να το καταλάβουν εντός και εκτός ΠΔΜ ότι πραγματικά μας νοιάζει ο τόπος μας;
να το πάρουμε αμυντικά και να περιμένουμε τις κινήσεις και τις αποφάσεις των θεσμικών;
μήπως να το ‘στρίβουμε’ διακριτικά ή αδιάκριτα όταν μας ζορίζουν γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, ο καθένας στον τομέα του;

ως τότε τι μαθαίνουμε ως γονείς,
εκπαιδευτικοί
και ενεργά μέλη της κοινωνίας μας στα παιδιά;

τα μαθαίνουμε τι σημαίνει επιχειρώ και δραστηριοποιούμαι με όσο πιο σύγχρονο τρόπο μπορώ,
τι σημαίνει καινοτομώ έστω και σε μικρή κλίμακα /
τα μαθαίνουμε να συνεργάζονται και να εμπιστεύονται τους συνεργάτες – συμμαθητές τους /
τα μαθαίνουμε να ανέχονται και να σέβονται αυτές τις συνεργασίες /
τα μαθαίνουμε από μικρά να βλέπουν την εργασία ως δημιουργία & απόδοση, ως αποτέλεσμα μόχθου και επιμονής,
αλλά και ως αποτέλεσμα της επιχειρηματικής νοοτροπίας που πρέπει να αποκτήσουν με φιλικά εκπαιδευτικά εργαλεία από πολύ νωρίς ..

νουθεσίες & συμβουλές άλλων εποχών,
των εποχών του «μάθε παιδί μου γράμματα»,
τελείωσαν εδώ και χρόνια …

μαζί με όλα τα διαρθρωτικά που πρέπει να παλέψουμε σταδιακά να αλλάξουμε ή να διαμορφώσουμε εκ νέου,
είναι και η κουλτούρα των παιδιών από το Δημοτικό μέχρι το Λύκειο,
για το σημαίνει αγορά και επιχειρηματικότητα,
τι σημαίνει να τρέχουμε μια νέα δεκαετία όπου συντελείται η 4η Βιομηχανική Επανάσταση …

#zoumeallou

η περίπτωση της Περιφέρειας Αττικής – Παιδικό Πανεπιστήμιο, με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ 2014-2020
https://kidsuniversity.innovationattica.gr/