Οι επιδραστικοί

2 Min Read

Στο περιβάλλον της ψηφιοποίησης, της εμπορευματοποίησης και της παγκοσμιοποίησης, όπου τα γούστα στο φαγητό και στη μουσική έχουν ομογενοποιηθεί, κουμάντο κάνουν οι μάνατζερς που «πασάρουν» το υλικό τους μέσω των play lists.
Είναι χαρακτηριστικό ότι χιλιάδες πιτσιρικάδες τρελαίνονται αυτό το διάστημα με το τραγούδι «Mama» του επονομαζόμενου Sin boy, του οποίου τους στίχους δύσκολα κανείς θα καταλάβει, μιας και μοιάζουν με ένα ατέλειωτο μουρμουρητό, το οποίο τελειώνει με τη λέξη «mama». Δεν πρόκειται, όμως, για τραγούδι για την μητέρα, αλλά για ένα πειραγμένο αυτοκίνητο.
Τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει την εμφάνισή τους και οι διάφοροι influencers, οι επιδραστικοί τύποι και τύπισσες στην εκδοχή των fashion bloggers ή των youtubers. Όποιος δεν έχει καταλάβει ακόμα τη δύναμή τους στα νεανικά κοινά, που είναι τα πλέον δυναμικά, δεν έχει παρά να κάνει μια βόλτα από μια εκδήλωση youtuber.
Όλοι, λοιπόν, αυτοί, που δουλειά τους είναι να πουλούν το προϊόν τους είτε είναι ρούχο, είτε μουσική, είτε φαγητό, δεν κάνουν κάτι διαφορετικό από τους προκατόχους τους. Η διαφορά βρίσκεται στο έλλειμμα άποψης και γνώσης που έχουν για να προτείνουν και κάτι διαφορετικό, εκτός από το «πληρωμένο».
Στη θέση του αποδέκτη βρίσκεται ένα κοινό, το οποίο πάντα τρελαίνεται να πηγαίνει με τη μόδα.

Ιωάννα

Μοιραστείτε την είδηση