Το ιστορικό σλόγκαν «Είδες η ΔΕΗ;» επιστρέφει εκφράζοντας το κοινωνικό«πρόσωπο» της ΔΕΗ.

1 Min Read

«Είδες η ΔΕΗ;»  Με μία νέα και πιο σύγχρονη εικόνα η ΔΕΗ, ο παντοτινός συμπαραστάτης μαςστον καθημερινό μας αγώνα, έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι υπάρχουν πάντα λύσεις με τις οποίες η Εταιρείααποδεικνύει εμπράκτωςτο κοινωνικό της«πρόσωπο».

Δεκαετίες μετά τον αείμνηστο Γιάννη Γκιωνάκη που πρωταγωνιστούσε σε τηλεοπτική διαφήμιση της ΔΕΗ στα τέλη του ‘70, τη σκυτάλη σήμερα παίρνει η Ελένη Ράντου θυμίζοντας στο κοινό τη μεγάλη ιστορία της Εταιρείας. Η Ελένη Ράντου κοιτάζει το φακό και μιλά στο κοινό αληθινά, επαναλαμβάνοντας σχεδόν 40 χρόνια αργότερα το διαχρονικό σύνθημα«Είδες η ΔΕΗ;»

Στόχος τουνέου τηλεοπτικού σποτ αποτελεί η ενημέρωση των πελατών της ΔΕΗ τόσο για το ιδιαίτερα ευνοϊκό πρόγραμμα διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε 36 δόσεις και χωρίς προκαταβολή που διαρκεί έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2016 όσο και για το πρόγραμμα επιβράβευσης της συνέπειας στην εξόφληση των λογαριασμών με επιστροφή του 15% που ξεκίνησε την 1η Ιουλίου 2016.

 

 

Μοιραστείτε την είδηση