Όλα πήραν τη μορφή της αντίστροφης συνάρτησης. Το x έγινε y, το συν μείον, ενώ το πεδίο ορισμού σύνολο τιμών. Προσπαθούσες από τη συνάρτηση να δημιουργήσεις μια ισορροπία που δεν είχες. Ήσουν επίμονη, όμως το πεδίο ορισμού σου δεν σε άφηνε. Η συνάρτηση ήταν μισή παραβολή. Σίγουρα όχι ολόκληρη όπως την ήθελες. Ήταν πολύ κουραστικοί οι περιορισμοί. Απαραίτητοι όμως για τη συνέχεια της άσκησης. Για μια σωστή άσκηση. Πού ήταν τα ημίτονα και η τριγωνομετρία; Ήθελες ξανά την ανώμαλη ομαλοποίησή της πίσω στο χαρτί σου. Πάει και εκείνο το κεφάλαιο. Περσινό. Μέχρι και το σύστημα είχες χάσει. Είχες απορροφηθεί τόσο πολύ στην τέλεια απεικόνισή της με τα ακριβή σημεία της, που ξέχασες να την ορίσεις. Ήταν μετέωρη στις μαύρες παράλληλες γραμμές ενός χαρτιού. Θα ήταν σωστό άραγε; Αναρωτιόσουν. Δεν μπορείς να ξέρεις. Εσύ μπορούσες να ελέγξεις την «τελειότητα» του χαρτιού, που σε λίγο καιρό θα παραδώσεις. Είχε και αυτός ο έλεγχος τις αποκλίσεις του. Πόσο περίπλοκα θα ήταν ακόμα τα μαθηματικά; Πράγματα που δεν ορίζονται σε υποχρεώνουν να τα ορίσεις, γιατί ακολουθείς τους αριθμητικούς κανόνες. Επιστρέφεις στη γραφική παράσταση. Τα όρια όμως του χαρτιού είχαν χαθεί.
ΟΝΕΙΡΑ ΨΥΧΩΝ
Τι είναι τα Όνειρα Ψυχών; Δύο λέξεις χίλιες σημασίες. Σ’ αυτήν εδώ τη στήλη οι μαθητές και οι μαθήτριες του 1ου, 2ου, 3ου, 4ου ΓΕΛ Κοζάνης και του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης μοιράζονται τα όνειρα, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσα από τα δικά τους ποιήματα, διηγήματα και άρθρα.