Στόχος η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και η προσέλκυση νέων επισκεπτών
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, υλοποιώντας το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του 2025, αξιοποίησε τον Νοέμβριο τις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις για συναντήσεις με τουριστικούς οργανισμούς, ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής και την προσέλκυση επισκεπτών από αγορές ενδιαφέροντος. Στο πλαίσιο αυτό συμμετείχε στη World Travel Market στο Λονδίνο από 4 έως 6 Νοεμβρίου, τη σημαντικότερη διεθνή έκθεση τουρισμού, καθώς και στη Philoxenia στη Θεσσαλονίκη από 14 έως 16 Νοεμβρίου, όπου φιλοξενήθηκαν στο περίπτερό της Δήμοι, φορείς και επιχειρήσεις από όλη τη Δυτική Μακεδονία.

Η περιοχή παρουσιάστηκε στο κοινό ως αυθεντικός και ποιοτικός ελληνικός προορισμός εναλλακτικών μορφών τουρισμού, με έμφαση στη φύση, την παράδοση, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τον οινοτουρισμό. Στη WTM 2025 η Περιφέρεια συμμετείχε στο περίπτερο του ΕΟΤ, μαζί με 82 συνεκθέτες από όλη τη χώρα, υποδεχόμενη χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η διάκριση της Φλώρινας, η οποία απέσπασε το βραβείο Best Winter Destination στα Greek Travel Awards 2025, που διοργάνωσε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το Γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας.




Στην έκθεση Philoxenia 2025 Δήμοι, φορείς και επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας συμμετείχαν σε επιχειρηματικές συναντήσεις με tour operators, τουριστικά γραφεία και εκπροσώπους του τύπου από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ανοίγοντας νέες προοπτικές συνεργασίας και ενισχύοντας την εξωστρέφεια της Περιφέρειας.







