Απο 1η Οκτώβρη σε ισχύ το νέο σύστημα διακανονισμών για οφειλές στη ΔΕΗ

3 Min Read

Την ευκαιρία σε εκατομμύρια οφειλέτες να κάνουν μια νέα αρχή δίνει η ΔΕΗ μέσω του νέου συστήματος διακανονισμού με μικρότερη προκαταβολή και μέχρι 24 δόσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε απο την 1η Οκτώβρη και απο τις 8 του μήνα άνοιξε και η τηλεφωνική επικοινωνία με το 11770.
«Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη και ευκολότερη απο την προηγούμενη και η προκαταβολή είναι μικρότερη, καθώς κυμαίνεται απο 20% έως 30% ανάλογα με τις δόσεις που θα επιλέξει ο πελάτης» λέει η λογίστρια Αργυρώ Κωτούλα.
Το ύψος των δόσεων και της προκαταβολής είναι ανάλογο με το ποσό της οφειλής.
Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 5 μηνιαίες δόσεις
Από 500 ως 1000 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 8 μηνιαίες δόσεις
Από 1000 ως 2000 ευρώ, προκαταβολή 15 % και 12 μηνιαίες δόσεις
Από 2000 ως 3000 ευρώ, προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις
Από 3000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30 % και 24 μηνιαίες δόσεις.
Σε σχέση με την τήρηση των δόσεων η κ. Κωτούλα αναφέρει πως πρέπει να πληρώνονται οι δόσεις στις συγκεκριμένες ημερομηνίες, αλλά και οι νέοι λογαριασμοί που βγαίνουν.
Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.
Μετά την τηλεφωνική έγκριση της ρύθμισης, ο πελάτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα που αναφέρει τα εξής:
«Για να ενεργοποιηθεί ο διακανονισμός που συμφωνήθηκε, θα πρέπει η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (….) να πληρωθεί εντός μίας εργάσιμης ημέρας (έως ………). ΚΩΔ.ΗΛ.ΠΛΗΡ RF…………………………….».
Σε μια ημέρα έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις
Έσπασε το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ την πρώτη ημέρα εφαρμογής της δυνατότητας ρύθμισης χρεών τηλεφωνικά, χωρίς δηλαδή την υποχρέωση μετάβασης του οφειλέτη σε κατάστημα της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από αρμόδια στελέχη της επιχείρησης, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο 11770 τετραπλασιάστηκαν. Μόνο χθες έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις, έναντι μόλις 280 (αιτήσεων για ρύθμιση) ανά ημέρα τον Σεπτέμβριο. Είναι ενδεικτικό ότι η ΔΕΗ ενίσχυσε το τηλεφωνικό κέντρο για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

Μοιραστείτε την είδηση