31 χρόνια μετά, η Δυτική Μακεδονία βρίσκεται ξανά μπροστά σε μια μεγάλη αλλαγή
Τριάντα ένα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τον ισχυρό σεισμό των 6,6 Ρίχτερ που χτύπησε τη Δυτική Μακεδονία στις 13 Μαΐου 1995, που μπορεί να μην άφησε πίσω του νεκρούς, αλλά υπήρξε αναμφίβολα μια ημερομηνία ορόσημο για την Κοζάνη και τα Γρεβενά.

Τρεις δεκαετίες αργότερα, η Δυτική Μακεδονία βρίσκεται μπροστά σε μια μεγάλη και βαθιά αλλαγή, την οποία δεν προκαλεί μια φυσική καταστροφή, αλλά το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων και η μετάβαση σε ένα διαφορετικό παραγωγικό μοντέλο.
Μπορεί οι συνθήκες να είναι διαφορετικές, όμως η αγωνία για το αύριο και η ανάγκη προσαρμογής έρχονται να μας υπενθυμίσουν ότι η ανθεκτικότητα για μια περιοχή είναι η κύρια ικανότητα που πρέπει να χτίσει.









