Δ. Κουτσούμπας για την ανατίναξη εκσκαφέων: Αυτοί που έβαλαν το φιτίλι της απολιγνιτοποίησης τώρα παριστάνουν τους πυροσβέστες

1 Min Read

Σε δήλωσή του για την ανατίναξη των εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής Κοζάνης, ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας τονίζει τα εξής:

«Η έκρηξη στη Μαυροπηγή Κοζάνης δεν έγινε μόνο στους εκσκαφείς. Η πραγματική έκρηξη έγινε στους λογαριασμούς του ρεύματος, στη θέρμανση, στις θέσεις εργασίας, στο μέλλον μιας ολόκληρης περιοχής. Τώρα όλοι αυτοί που έβαλαν το φιτίλι της απολιγνιτοποίησης στη χώρα μας, δηλαδή η κυβέρνηση και η “βολική” αντιπολίτευση, παριστάνουν τους πυροσβέστες, λες και δεν είναι όλοι αυτοί που έχουν βάλει την υπογραφή τους κάτω από αυτή τη μαύρη πολιτική!».

Ολόκληρη η δήλωση εδώ: https://vm.tiktok.com/ZNRT2LpLH/

Μοιραστείτε την είδηση