Ειρωνικός θεατής

2 Min Read

Στο βιβλίο της «Ειρωνικός Θεατής» από τις εκδόσεις Νήσος, η Λίλυ Χουλιαράκη περιγράφει μεταξύ άλλων την κουλτούρα της επανάστασης από τον καναπέ, όπου η πραγματική διαμαρτυρία αντικαθίσταται από τις διάφορες ηλεκτρονικές κινητοποιήσεις μέσω e-petitions και άλλων ψηφιακών εκδοχών αντίδρασης.

Διαβάζοντάς το κάποιος προβληματίζεται έντονα και αναρωτιέται πως μια τέτοια έντονα ναρκισσιστική κοινωνία μπορεί να σταθεί απέναντι στα μεγάλα ζητήματα.

Μέχρι που έρχεται μια περίπτωση, όπως αυτή της e-food, που δείχνει ότι ακόμα και η ηλεκτρονική διαμαρτυρία μπορεί να φέρει αλλαγές και μάλιστα σημαντικές, προσπαθώντας να ακούσει την κοινωνία.

Μετά τη δημόσια κατακραυγή, λοιπόν, που αντιμετώπισε η γνωστή εταιρεία διανομής φαγητού, η οποία αποπειράθηκε να μετατρέψει τους εργαζομένους της σε freelancers, αποφάσισε χθες να μετατρέψει τις συμβάσεις της σε αορίστου χρόνου.

«Η τεχνολογία είναι το εργαλείο μας. Οι άνθρωποί μας, η κινητήριος δύναμή μας. Αυτά έχουν επιτρέψει στην οικογένεια του efood να βρίσκεται καθημερινά, στα σπίτια όλων μας» γράφει η ανακοίνωσή της, η οποία επισημαίνει ότι «πολλές από τις κριτικές που ακούσαμε μας βοήθησαν στη λήψη των αποφάσεων που θα ανοίξουν το δρόμο για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας με μεγαλύτερη επένδυση στους ανθρώπους μας».

Ας ελπίσουμε ότι η ανακοίνωση αυτή της εταιρείας δεν είναι απλά ένα επικοινωνιακό κόλπο, αλλά μια έντιμη αλλαγή στάσης από μια εταιρεία που σέβεται το κοινό της.

Μοιραστείτε την είδηση