Γράφαμε για το παράδειγμα του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δημοκριτείου που προσπαθεί να προσελκύσει φοιτητές και είδαμε χθες με χαρά τις συντονισμένες προσπάθειες που κάνει φέτος το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ώστε να τραβήξει το ενδιαφέρον στην Κοζάνη και στη Δυτική Μακεδονία, δείχνοντας πως ειδικά τα περιφερειακά ιδρύματα έχουν αντιληφθεί ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και χρειάζεται αγώνας για να επιλέξουν οι υποψήφιοι την περιοχή μας.
Έτσι, το Πανεπιστήμιο προχώρησε στην ανάθεση του σχεδιασμού και της προώθησης της εικόνας του στο διαδίκτυο, την τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Future Cats IKE που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη έναντι 35000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, οι ενέργειες δημοσιότητας αφορούν σε κεντρικό σποτ 20 δευτερολέπτων και 7 θεματικών βίντεο των 20 δευτερολέπτων ανά σχολή στα on-line social networks (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube), banners σε τοπικά μέσα της Δυτικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας, αλλά και site ειδικού ενδιαφέροντος (alfavita.gr, foititika nea κλπ.), ειδικά banners με Google Ads & Premium Display: Google Display Campaigns, Programmatic Ads και προβολή στην τηλεόραση (ΕΡΤ 3).
Η επικοινωνιακή αυτή «καταιγίδα» τρέχει από χθες και θα διαρκέσει μέχρι τις 17 Ιουλίου, οπότε λήγει και η προθεσμία κατάθεσης των μηχανογραφικών.
Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που προχωρά το Πανεπιστήμιο σε εκστρατεία προώθησης της ταυτότητάς του, καθώς ως τώρα οι ενέργειες που έχουν γίνει (από το μακρινό ’90 που έκανε για πρώτη φορά διαφημιστική καμπάνια το νεοσύστατο τότε τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της Καστοριάς), περιορίζονταν σε ανάληψη πρωτοβουλίας από συγκεκριμένα τμήματα ή μεταπτυχιακά προγράμματα.