Κοινωνιολογία ή λατινικά;

1 Min Read

Είχε δημιουργηθεί το ίδιο θέμα μόλις πριν δύο χρόνια από την ανάποδη. Είχαν βγει τα λατινικά από εξεταζόμενο μάθημα για να επιστρέψει η κοινωνιολογία.
Κάθε πλευρά έχει τους φίλους και τους εχθρούς της. Από την μια είναι όσοι λένε ότι τα λατινικά διδάσκονται μόνο για να μπορέσουν φοιτητές να περάσουν στην Φιλολογία, για να γίνουν καθηγητές που θα διδάξουν στα παιδιά λατινικά. για να περάσουν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Από την άλλη στέκονται όσοι θεωρούν τις κοινωνικές επιστήμες προνομιακό πεδίο των αριστερών.
Και στις δύο περιπτώσεις, όσοι τα λένε αυτά, βρίσκονται μακριά νυχτωμένοι και “εργαλειοποιούν” σε κάθε περίπτωση δύο σημαντικά μαθήματα.
Τα μαθήματα καλά κάνουν και διδάσκονται και θα πρέπει αμφότερα να συνεχίσουν να διδάσκονται. Ο τρόπος που διδάσκονται είναι το πρόβλημα και το γεγονός ότι από την εποχή του regina rosas amat και του ovidius poeta έχουν αλλάξει αρκετά. Κάθε τι που υπάρχει στο σχολείο θα πρέπει να διδάσκεται με σύγχρονο τρόπο και να συνομιλεί με τις τρέχουσες συνθήκες, φέρνοντας το κάτι παραπάνω. Δεν υπάρχουν κουτιά και στεγανά στην εκπαίδευση.

Μοιραστείτε την είδηση