Από χθες ξεκίνησε η προετοιμασία για τη φετινή περίοδο

Μπορεί ο καιρός να “κρατάει” ακόμα, αλλά επειδή στην Κοζάνη γνωρίζουμε καλά από τα τερτίπια του καιρού, η ΔΕΥΑΚ ξεκίνησε από χθες τις δοκιμές της ενόψει της 14ης Οκτωβρίου, οπότε και μπαίνει επίσημα Η Τηλεθέρμανση στην 30η χρονιά λειτουργίας της.

Η φετινή χρονιά είναι διαφορετική από τις προηγούμενες, καθώς οι μεγάλες αυξήσεις στην ενέργεια μαζί με το αβέβαιο μέλλον της τροφοδοσίας της Τηλεθέρμανσης Κοζάνης, δυσκολεύουν κατά πολύ τα πράγματα.

Το 2023 θα είναι χρονιά ορόσημο, οπότε θα πρέπει πλέον να είναι ορατό το διάδοχο σχήμα μετά το κλείσιμο των μονάδων, αλλά και συγκεκριμένο το πώς θα καλυφθεί το πρόσθετο κόστος, χωρίς να οδηγηθούν στον οικονομικό στραγγαλισμό τα περίπου 70.000 νοικοκυριά που έχουν τηλεθέρμανση.

Η φετινή θα είναι μια κρίσιμη χρονιά, καθώς η ΔΕΥΑΚ θα πρέπει να βρει τρόπο να αντιμετωπίσει τη μεγάλη αύξηση στο πετρέλαιο, αλλά και στα δικαιώματα ρύπων. Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για μια προεκλογική χρονιά που δύσκολα μια δημοτική αρχή επιλέγει να μετακυλήσει επιπλέον κόστη στους δημότες. Αυτό πάντα σε συνδυασμό με το αν θα υπάρχει σταθερή παροχή και διανομή της διαθέσιμης από την ΔΕΗ Α.Ε. θερμικής ενέργειας, που εξαρτάται αποκλειστικά από το αν οι μονάδες τροφοδοσίας του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου θα λειτουργούν κανονικά ή όχι.

Η ΔΕΥΑΚ με ανακοίνωση της υπενθύμισε στους καταναλωτές την υποχρέωση της εμπρόθεσμης εξόφλησης των λογαριασμών κατανάλωσης θερμικής ενέργειας ή τη ρύθμιση με διακανονισμό ενδεχόμενων οφειλών, σύμφωνα με τους τρόπους διακανονισμού που ισχύουν για την αποφυγή του κινδύνου διακοπής της παρεχόμενης υπηρεσίας εν μέσω της χειμερινής περιόδου.

Ενόψει το χειμώνα εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή στους καταναλωτές να προβούν έγκαιρα στην προληπτική συντήρηση των εσωτερικών τους εγκαταστάσεων θέρμανσης της ιδιοκτησίας τους, ώστε αφενός να αποφύγουν ενδεχόμενες βλάβες και διακοπές της θέρμανσης και αφετέρου να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας και κατά συνέπεια το κόστος θέρμανσης, αποκομίζοντας οικονομικό όφελος σε μία δύσκολη οικονομικά για όλους περίοδο.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε λειτουργικού προβλήματος, οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

-με τηλεφωνική επικοινωνία σε όλη την διάρκεια του 24ώρου στον αριθμό 24610 51 555

– με φυσική παρουσία από το Τμήμα Πελατείας τηλεθέρμανσης που βρίσκεται στο κτίριο της Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης, στη διεύθυνση 2ο χλμ. Π.Ε.Ο. Κοζάνης-Θεσσαλονίκης, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού.

-με την υποβολή του ερωτήματος τους -αποκλειστικά και μόνο για λειτουργικά/τεχνικά προβλήματα- μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση dh-support@deyakoz.gr

Σωκράτης Μουτίδης – www.xronos-kozanis.gr