Μια γιορτή για το «καλύτερο μέλι της χώρας»

3 Min Read

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιείται την Κυριακή στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης η Γιορτή Μελιού και Προιόντων κυψέλης, που διοργανώνει ο Μελισσοκομικός Σύλλογος ΠΕ Κοζάνης με την υποστήριξη του Δήμου Κοζάνης. Χθες το μεσημέρι οι διοργανωτές παραχώρησαν συνέντευξη στο Δημαρχείο Κοζάνης.
Σκοπός της διοργάνωσης αυτής είναι η ανάδειξη του μελιού και των λοιπών προϊόντων κυψέλης που παράγονται από τους ντόπιους παραγωγούς, καθώς και η ενημέρωση του κόσμου σχετικά με τα οφέλη αυτών. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γευτούν τα μέλια των παραγωγών μας, να γνωρίσουν τα υπόλοιπα προϊόντα που παράγονται από την κυψέλη (γύρη, πρόπολη, βασιλικός πολτός, κερί) καθώς και τα προϊόντα που μπορούν να παραχθούν με βάση αυτά (κεραλοιφές, σαπούνια, lip balm κ.α).
Οι μικροί φίλοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν για την μέλισσα και τα προϊόντα της μέσα από ομαδικά παιχνίδια τα οποία θα ξεκινήσουν στις 12:00, από την ομάδα εμψυχωτών paRty time.
«Το μέλι, που παράγεται στην περιοχή μας είναι πολύ καλύτερο από αυτό, που παράγεται σε άλλες περιοχές λόγω των αρωματικών φυτών, που υπάρχουν και λόγω του εδάφους» ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Κώστας Κυριακίδης συμπληρώνοντας πως ο Δήμος θα είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια ανάδειξης των τοπικών προϊόντων .
Από την πλευρά του ο Γιώργος Γαβριηλίδης, ταμίας του Μελισσοκομικού Συλλόγου αναφέρθηκε και αυτός στην ποιότητα το υ μελιού της Κοζάνης σημειώνοντας πως «ίσως είναι το καλύτερο μέλι της Ελλάδας. Αυτό δεν είναι υπερβολή αλλά πραγματικότητα εξαιτίας των αρωματικών φυτών και των βοτάνων.
Τέλος ο Δ/ντης Τοπικής Ανάπτυξης του Δήμου Γιώργος Μπηλιώνης αναφέρθηκε στα προβλήματα που υπάρχουν στην περαιτέρω αξιοποίηση των τοπικών προιόντων, όπως η μικρή και κατατμημένη παραγωγή και η έλλειψη πιστοποίησης, που να δίνει την ταυτότητα του προιόντος.
«Η συγκυρία της μετεγκατάστασης του Μελισσοκομικού Κέντρου είναι πάρα πολύ ευχάριστη. Σε κάθε περίπτωση οι μελισσοκόμοι θα μπορούν να βρουν στο Δήμο Κοζάνης τη συμπαράσταση, που χρειάζονται για εσωστρεφείς και εξωστρεφείς δράσεις γιατί το στοίχημα μας είναι να προωθήσουμε το προιόν πέρα από τα στενά όρια της μικρής μας αγοράς».

Μοιραστείτε την είδηση