Έχει κατακλεισθεί το διαδίκτυο από τις διαφημίσεις μιας εταιρίας-φάντασμα, που προσφέρει κάθε είδους μαγικά «συμπληρώματα διατροφής» που θεραπεύουν πάσαν νόσον. Το ερώτημα όμως είναι ποιος προστατεύει τους καταναλωτές, τους εύπιστους η τους απελπισμένους, από «πάσαν μαλακίαν».
Προσφέρουν ένα μαγικό καταπότιο για κάθε πρόβλημα. Από την ανακούφιση του προστάτη, ως την απαλλαγή από το περιττό βάρος, με ρυθμό απώλειας μισού κιλού ημερησίως! Από την αντιμετώπιση των πόνων στις αρθρώσεις ως την διακοπή του καπνίσματος, για να μη σα πιάνει ο αντικαπνιστικός νόμος του Μητσοτάκη. Από την καταπολέμηση της ακμής ως την εξαφάνιση των αλλεργιών. Ακόμη και για την καταπολέμηση του …καρκίνου, έχουν «χαπάκια». Τύφλα να έχει ο μακαρίτης ο Καματερός με το «νερό» του. Αφήστε πια όσα σας βοηθούν να γίνετε γοητευτικότεροι και σεξουαλικότεροι. Με νέα μαλλιά, νέα επιδερμίδα και ό,τι άλλο βάλλει ον ους σας.
Οι διαφημίσεις προβάλλονται μέσα από ιστοσελίδες εγκύρων μέσων ενημέρωσης και από κοινωνικά δίκτυα. Χωρίς κανείς να ασχολείται με το αληθές ή το ψευδές του περιεχομένου. Και είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι εξακολουθούν να τις προβάλουν, παρά το ότι ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων έχει εκδώσει τέσσερις ανακοινώσεις με τις όποιες προειδοποιεί το κοινό ότι πρόκειται περί απάτης, από την οποία «ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια υγεία».
Αντιγράφω από την τελευταία ανακοίνωση του ΕΟΦ:
«Υπεύθυνη για την κυκλοφορία τους φέρεται η εταιρεία Biotica 1961. Ο ΕΟΦ έχει προχωρήσει επανειλημμένα σε έκδοση δελτίων τύπου για πολλά από τα ανωτέρω προϊόντα). Σημειώνεται ότι κατά το χρόνο έκδοσης των προηγούμενων δελτίων τύπου, τα προϊόντα διακινούνταν από την εταιρεία Botanica Healthy Life, με τα ίδια στοιχεία επικοινωνίας όπως η Biotica. ‘Έπειτα από σχετική διερεύνηση, διαπιστώθηκε ότι η έδρα και τα στοιχεία επικοινωνίας που δηλώνουν οι δύο εταιρείες στις ιστοσελίδες τους είναι απολύτως ψευδή. Είναι ενδεικτικό ότι οι τηλεφωνικοί αριθμοί δεν αντιστοιχούν σε πραγματικές τηλεφωνικές συνδέσεις».
Οι καταναλωτές πρέπει να προστατευθούν από τέτοιες απάτες. Και δεν αρκούν μόνον οι ανακοινώσεις του ΕΟΦ για τον σκοπό αυτό. Χρειάζεται να λειτουργήσει κάποια ειδική υπηρεσία αντιμετώπισης της ηλεκτρονικής απάτης, κατά τα πρότυπα της υπηρεσίας αντιμετώπισης του ηλεκτρονικού εγκλήματος. Η οποία θα ενημερώνει και εκείνους που φιλοξενούν τις απατηλές διαφημίσεις. Ώστε. είτε να τις αποσύρουν, είτε να αντιμετωπίζονται ως συνεργοί των απατεώνων.
Μοιραστείτε την είδηση