Ο Δήμαρχος κ. Λ. Μαλούτας σε χθεσινή συνέντευξη του ερωτώμενος πως θα λύσει το μεγάλο πρόβλημα έλλειψης χώρων στάθμευσης στην Κοζάνη απάντησε ότι θα δημιουργήσει χώρους στάθμευσης στην περιφέρεια της πόλης , [πχ στον χώρο του νιάημερου], όπου θα σταθμεύουν τα αυτοκίνητα του οι κάτοικοι και μετά θα παίρνουν Αστικό να πάνε στα σπίτια τους η στις δουλειές τους. Επίσης είπε ότι μπορούν και να περπατουν από την άκρη της πόλης μέχρι το κέντρο είναι μόνο 20 λεπτά, και ότι θέλει να περιορίσει [ απαγορεύσει], την κίνηση των οχημάτων μέσα στην πόλη για να μην εκλύονται ρύποι στην ατμόσφαιρα . !!! και ότι αυτός είναι ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ του στόχος.
Ήτοι ο κ. Μαλούτας εφαρμόζει το ΣΒΑΚ [ Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητος ] του προηγούμενου Δημάρχου κ. Λ. Ιωαννίδη με το οποίο καταργούνται περίπου 4.500 ως 5.000 θέσεις στάθμευσης στην Κοζάνη και δημιουργούνται χώροι στάθμευσης υπαίθριοι στις 5 εισόδους της πόλης , εκτός Σχεδίου . !!
Αυτό όμως θα ήταν η απόλυτη καταστροφή και της αγοράς και της πόλης της Κοζάνης. Τέτοιες πολιτικές είναι εκτός πάσης λογικής ,εκτός πραγματικότητος και δεν συμβαίνουν πουθενά στον κόσμο και ιδιαίτερα σε πόλεις που έχουν τα συγκεκριμμένα δεδομένα της Κοζάνης.
Η επιστήμη της συγκοινωνιολογίας , και της χωροταξίας όπως και η κοινή λογική απαιτούν να δημιουργούνται θέσεις στάθμευσης σε απόσταση το πολύ 300μ ως 350μ από το σπίτι η την δουλειά του κατοίκου. [ Αυτά μας έλεγε ο καθ. Βλαστός και ο συν/της του κ. Μπακογιάννης].
Είναι αυτονόητο ότι το ΙΧ εδώ και χρόνια είναι είδος πρώτης ανάγκης για κάθε ένα πολίτη για κάθε μια οικογένεια.
Και αν κ. Μαλούτα όλα τα αυτοκίνητα γίνουν αύριο ηλεκτροκίνητα ή με μηδενική ρύπανση, που θα γίνουν, τι θα έκανες ? θα καταργούσες τους περιορισμούς στην κυκλοφορία και θα ξαναδημιουργούσες τις θέσεις στάθμευσης που σωρηδόν καταργείς ?
Σήμερα ο κ. Μαλούτας εφαρμόζοντας το ανωτέρω ΣΒΑΚ καταργεί ήδη 142 θέσεις στάθμευσης στην πλατεία Λασσάνη και τους γύρο δρόμους και ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙ 23 θέσεις στάθμευσης στην πλατεία Αλώνια και στους γύρο δρόμους Θερμοπυλών, Μ. Αλεξάνδρου, Ροδόπης, 25ης Μαρτίου βάσει της μελέτης Ανάπλασης που ολοκληρώθηκε και κόβονται εκεί και 9 μεγάλα δένδρα ενώ διατηρείται 1. Σημειωτέον ότι ο Δήμος δεν θα κατασκευάσει κανένα υπόγειο πάρκιγκ στην Πλατεία Λασσάνη, χάνεται έτσι και τελευταία ευκαιρία.
Μετά την απουσία ουσιαστικών έργων από την παρούσα Δημοτική Αρχή υπό τον κ. Μαλούτα η Κοζάνη κινδυνεύει με «κακά» και επιζήμια έργα από τον ιδιο , αν επανεκλεγεί, όπως η κατάργηση πολλών θέσεων στάθμευσης που θα οδηγήσει άμεσα στην απαξίωση της πόλης μας
Και σε πλήθος καθημερινά προβλήματα.
κ. Μαλούτα αν δεν μπορείς να ωφελείς τουλάχιστον να μην βλάπτεις.
Τώρα τον λόγο έχουν οι αγαπητοί συμπολίτες μας να αποφασίσουν για το αύριο της Κοζάνης με ψυχρή λογική και μόνο με λογική .
Χάρης Βαρδάκας
σ. Πολ. Μηχ.