Πως προκύπτουν τα θέματα των Μαθηματικών στις Πανελλαδικές

2 Min Read

Γεμάτη με εκπαιδευτικούς και μαθητές ήταν το πρωί της Παρασκευής η αίθουσα εκδηλώσεων του 4ου ΓΕΛ Κοζάνης, στην ενημερωτική ημερίδα που διοργάνωσαν φορείς εκπαίδευσης της περιοχής για τα μαθηματικά, ενόψει των πανελλήνιων εξετάσεων.
«Ο κύριος σκοπός των δραστηριοτήτων μας είναι να μπορούμε να προσφέρουμε ότι καλύτερο στα παιδιά μας» δήλωσε η πρόεδρος του παραρτήματος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας Μυροφόρα Αντωνιάδου.
Η ημερίδα απευθυνόταν στους μαθητές της Γ’ Λυκείου και σύμφωνα με την κ. Αντωνιάδου θα γίνουν ανάλογες εκδηλώσεις και για μαθητές μικρότερων τάξεων.
«Θέλουμε να δούμε τον τρόπο που βγαίνουν τα θέματα και να εστιάσουμε στην αλλαγή τα τελευταία χρόνια που γίνεται στα θέματα, αλλά και στο πως στηρίζονται στο σχολικό βιβλίο, για να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό» ανέφερε η Ζαφείρα Μπαλαμπανίδου, συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου μαθηματικών ΠΕΚΕΣ Δυτικής Μακεδονίας.
Στην ημερίδα οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ακούσουν απο πρώτο χέρι για διάφορα ζητήματα, όπως για το πως βαθμολογούνται τα γραπτά.
Ο Γιάννης Θωμαίδης, τέως σχολικός σύμβουλος και διδάκτωρ μαθηματικών, μετέφερε την εμπειρία του απο την βαθμολόγηση των πανελλήνιων εξετάσεων, τονίζοντας ότι «αποκτούμε μια εικόνα απο την εκπαίδευση των μαθητών μετά απο πολλές ώρες σε σχολεία και φροντιστήρια και αυτή την εμπειρία θέλουμε να τη μεταφέρουμε και να βοηθήσουμε μαθητές, εκπαιδευτικούς και φροντιστές να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα».
«Πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει αρκετά τους συναδέλφους να δουν με άλλο μάτι τη διαδικασία των πανελλαδικών, αλλά και τα παιδιά που θα εξεταστούν στα μαθηματικά» ανέφερε ο Ζήσης Ντούντας, πρόεδρος της ΕΛΜΕ Κοζάνης, που ήταν συνδιοργανωτής της εκδήλωσης.
Σωκράτης Μουτίδης

- Advertisement -
Μοιραστείτε την είδηση