Διδαγμένο
Στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών εξετάστηκαν οι μαθητές στο απόσπασμα «Πλουταρχος, Περί Αλεξάνδρου τύχης και αρετής 6 329 Α-D» και στο αδίδακτο σε κείμενο του Θουκυδίδη (( Θουκυδίδη Ιστορίαι, Θ 81. 1-2 ). Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας για καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Το Α1. Ερώτημα Σωστού – Λάθους , ήταν κατανοητό και δεν δημιούργησε δυσκολίες στους μαθητές.
Το Β1. ερώτημα ( ερμηνευτική ) ήταν αναμενόμενο, κατανοητό , χωρίς να δημιουργεί προβλήματα στη διατύπωση. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζονταν μόνο στην αναφορά των σχολίων του σχολικού βιβλίου «πατρίς» και «οικουμένη».
Το Β2. ( παράλληλο ) ένα απόσπασμα από την Μάρκο Αυρήλιο καλούσε τους μαθητές να εντοπίσουν δύο ομοιότητες με το πρωτότυπο . Οι ομοιότητες ήταν ξεκάθαρες και εύκολο να τις εντοπίσει ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής.
Τα ερωτήματα Β3. και Β4. ( λεξιλογικά και εισαγωγή ) ήταν κλειστού τύπου κάτι που διευκόλυνε τους μαθητές με ιδιαίτερη προσοχή να απαιτείται μόνο σε δύο ερωτήματα της εισαγωγής.
Αδίδακτο κείμενο
Οι μαθητές κλήθηκαν να μεταφράσουν ένα απόσπασμα από τον Θουκυδίδη ( Θουκυδίδη Ιστορίαι, Θ 81. 1-2 ). Ένα απόσπασμα αρκετά απαιτητικό, που απαιτούσε οι μαθητές να είναι εξοικειωμένοι με το λόγο του Θουκυδίδη και πολύ καλά εξασκημένοι καθώς ο μακροπερίοδος λόγος μπορεί να δημιουργήσει κάποια προβλήματα στη μετάφραση.
Στο Γ2 ( ερμηνευτική ) χρειάζονταν ιδιαίτερη προσοχή αλλά το απόσπασμα από το οποίο έπρεπε να πάρουν στοιχεία ήταν σχετικά βατό και έδινε τη δυνατότητα στους καλά προετοιμασμένους μαθητές να ανταποκριθούν.
Οι ερωτήσεις γραμματικής ήταν σχετικά απλές και δεν δημιουργούσαν κάποιο πρόβλημα σε αντίθεση με τις ερωτήσεις συντακτικού που απαιτούσαν καλή γνώση και προσοχή.