To cut a long story short …

12 Min Read

Θα περιγράψω συνοπτικά όσο μπορώ την πολυήμερη  προσπάθεια μου να ηλεκτροδοτηθώ μέσω ΔΕΔΔΗΕ και πάροχο τη ΔΕΗ:

- Advertisement -

Φεβρουάριος 2021: Από νεόκτιστη οικοδομή στην Αθήνα έχουν καταβληθεί όλα τα δικαιολογητικά και οι οικονομικές συμμετοχές των διαμερισμάτων για να πάρουν τις χελώνες και εν συνεχεία ο κάθε ιδιοκτήτης να αιτηθεί συμβόλαιο με ΔΕΔΔΗΕ και να συμβληθεί με πάροχο.

1/3 Δευτέρα αποστολή  με email στο [email protected] ηλεκτρολογικού σχεδίου & δήλωσης ΤΑΠ από Δήμο, όπως ακριβώς λεν οι οδηγίες (ακολουθεί παραλαβή του 1ου συστημικού μηνύματος)

1 με 10/3 Τετάρτη, συνεχή περιοδικά τηλεφωνήματα στο κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ για επιβεβαίωση τουλάχιστον της παραλαβής των δικαιολογητικών και τυχόν ελλείψεων : αναμονές πολλών λεπτών, υπάλληλοι call center με voip συνδέσεις που χάνονται συνεχώς και δεν καταλαβαίνεις τι σου λένε: ναι το καταγράφουμε, θα περιμένετε ενημέρωση, δεν γνωρίζω εγώ να σας, μισό λεπτό να ρωτήσω, δεν έχω πρόσβαση στο σύστημα, δεν μπορώ να σας συνδέσω με το τμήμα συμβάσεων γιατί δεν προβλέπεται, σημειώνω ότι επείγεστε γιατί πρέπει να εγκατασταθείτε, θα σας καλέσει κάποιος, θα σας στείλει κάποιος email κλπ κλπ

11/3 Πέμπτη μετά τις πιέσεις και τα συνεχή τηλεφωνήματα λαμβάνω ένα sms για αποστολή των ίδιων ακριβώς δικαιολογητικών στο ίδιο ακριβώς email [email protected], όπως και ταχυδρομική αποστολή τους στην οδό Αγησιλάου. Σε μηδέν χρόνο από εμένα αποστολή με courier & άμεση παράδοση Παρασκευή 12/3 –

10 ημέρες χαμένες ήδη σα να μην αιτήθηκα καν!

12/3 Παρασκευή, τηλεφώνημα στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ με ενημέρωση της υπαλλήλου πως καταγράφω τη συνομιλία, όπως ακριβώς την καταγράφει και ο ΔΕΔΔΗΕ (χωρίς να σε ρωτήσει φυσικά) και σχετική της άρνηση. Ζητάω να μου δοθεί τηλέφωνο επικοινωνίας με τον υπάλληλο που χρεώθηκε στις 1/3 την αίτηση μου, τον αριθμό πρωτοκόλλου και το όνομα του, με απάντηση πως δεν προβλέπεται και πως το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ενημερώσει το σύστημα για το αίτημα μου. Ενημερώνω πως θα απευθυνθώ στον συνήγορο του πολίτη και του καταναλωτή, καθώς η υπάλληλος μου επιβεβαιώνει: πως κανείς δεν παρέλαβε τα δικαιολογητικά που στάλθηκαν ηλεκτρονικά στις 1/3, δεν τα βλέπει στο σύστημα και να περιμένω τη σειρά μου με βάση την αποστολή του φακέλου στις 11/3, πλέον.

Σημείωση:  ο ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει επισήμως στη σελίδα του, πως υποχρεωτικά τα δικαιολογητικά στέλνονται ηλεκτρονικά  και μόνο όταν ελεγχθούν και είναι σωστά στέλνονται εντός 10ημέρου ταχυδρομικά.

Λίγο αργότερα την ίδια ημέρα, το θηρίο ξύπνησε: Υπάλληλος του τμήματος συμβάσεων με καλεί, γιατί ενημερώθηκε πως κάποιος διαμαρτύρεται και μου αρχίζει και πάλι το ιστορικό πως δεν τα λάβαν κλπ και πως δεν μπορεί να με συνδέσει με τον αρμόδιο υπάλληλο, γιατί δε προβλέπεται.

Περίπου 20 λεπτά αργότερα, η αρμόδια υπάλληλος τελικά φανερώθηκε και με κάλεσε η ίδια ενημερώνοντας με ότι τα δικαιολογητικά ήταν εντάξει και ότι θα μου στείλει τη σύμβαση με courier για να την υπογράψω και να την επιστρέψω για να συνεχίσω να βρω πάροχο.

Δευτέρα 22/3 πρωί έλαβα την σύμβαση και την επέστρεψα αυτοστιγμεί υπογεγραμμένη, παρόλο που φυσικά μπορούσα να την έχω στείλει σε μισό λεπτό ηλεκτρονικά και με ψηφιακή υπογραφή ήδη από την Παρασκευή, αλλά δεν έγινε δεκτό.

Σημείωση: Στις 19/3 έχω ήδη στείλει επίσης 2 επιστολές  στα email του Συνήγορου του Πολίτη και του Καταναλωτή

Εδώ αλλάζουμε σελίδα και περνάμε στο 2ο μέρος:

Έχοντας κατά νου ότι τα ίδια θα συμβούν και με τη ΔΕΗ που επέλεξα ως πάροχο καθαρά για λόγους συναισθηματικούς, την Παρασκευή 19/3 έχοντας τη σιγουριά της σύμβασης του ΔΕΔΔΗΕ, αιτούμαι συμβολαίου σύνδεσης Γ1 ηλεκτρονικά και υποβάλλοντας τα δικαιολογητικά με λήψη συστημικού μηνύματος ότι θα ενημερωθώ για το επόμενο βήμα.

Δευτέρα 22/3 πολύ πρωί λαμβάνω τηλέφωνο από το τμήμα πωλήσεων ότι χρειάζεται η σύμβαση με το ΔΕΔΔΗΕ για να προχωρήσουμε. Περίπου στις 12.00 την αποστέλλω με email και καλώ πίσω για να ενημερωθώ για το περίφημο επόμενο βήμα. «Θα σας καλέσουμε κύριε μόλις κάποιος υπάλληλος το λάβει συστημικά». Πάει και η Δευτέρα αν και κάλεσα άλλες δυο φορές, γιατί έτσι κι αλλιώς κάθε υπάλληλος στα call center λέει τα δικά του.

Τρίτη 23/3 όλο το πρωί προσπαθώ να βρω άκρη και τελικά προς το μεσημέρι με ενημερώνει νέος υπάλληλος πως θα έρθουν ηλεκτρονικά όλα τα δικαιολογητικά συστημικά εντός 24 από την ώρα της αποστολής της σύμβασης ΔΕΔΔΗΕ.

Τετάρτη 24/3 στις 16.11 καταφτάνει το συστημικό μήνυμα από το [email protected] και μου ζητάει 7 δικαιολογητικά να συμπληρωθούν και υπογραφούν ψηφιακά και να σταλούν ως απάντηση στο ίδιο email αποστολής. 1 ½ ώρα μετά τα αποστέλλω χωρίς λήψη αυτή τη φορά συστημικού μηνύματος ότι παραλήφθηκαν. Ξανά τηλέφωνο στο κέντρο της ΔΕΗ όπου με ενημερώνουν ότι πιθανόν και όχι σίγουρα δεν γίνεται πλέον συστημική απάντηση, μάλλον κάποιος τα έχει παραλάβει, αλλά για σιγουριά να τα στείλω και στα [email protected], [email protected], [email protected] ! Στην ερώτηση πότε θα τα δει κάποιος για να κάνω τη σύμβαση μου, ενημερώνομαι: μην ανησυχείτε σε 1-2 ημέρες.

Παρασκευή 26/3 παρόλα τα συνεχή τηλέφωνα κανείς δεν ξέρει που είναι τα δικαιολογητικά, η δε κυρία που έκανε την πώληση εξαφανίστηκε !

Δευτέρα 29/3 με νέα τηλέφωνα κανένα φως στο τούνελ: μην αγχώστε και χρειάζονται 5-8 εργάσιμες ημέρες για να τα χρεωθεί υπαλληλος κλπ. Προς το μεσημέρι εξοργισμένος πλέον, ενημερώνομαι πως αν θέλω μπορώ να κλείσω ραντεβού στο κατάστημα Κοζάνης και υπογράψω επί τόπου, παρόλο που η σύμβαση αφορά στην Αθήνα! Κλείνω το ραντεβού, έχοντας χάσει ήδη 8 ημέρες μηδενικής εξυπηρέτησης και τυπώνοντας όλο το σετ των δικαιολογητικών που μου ζήτησαν σε διάφορες εκδοχές για να είμαι έτοιμος σαν μην χάσω κι άλλες πολύτιμες ώρες από τη δουλειά μου .

Τετάρτη 31/3 και ώρα 08.00 γραφείο Κοζάνης, η αρμόδια υπάλληλος μου λέει ότι δεν χρειάζεται απολύτως κανένα από τα δικαιολογητικά που μου είχαν ζητήσει από την ίδια τη ΔΕΗ ηλεκτρονικά και της αρκεί η σύμβαση με το ΔΕΔΔΗΕ και η ταυτότητα μου, αλλά και ως κερασάκι της τούρτας απαιτείται: ένα νέο δικαιολογητικό το Ε9 που εμφανίζει το ακίνητο. Η κυρία δεν θέλει να το λάβει με email, «γιατί δεν μπορεί να έχει όλη τη μέρα στο νου της στα email» και με στέλνει πίσω στο γραφείο μου να το τυπώσω και να επιστρέψω για να το υπογράψω επί τόπου, αναφέροντας και τον αριθμό μετρητή χειρόγραφα καθώς δεν είχε ακόμη καταχωρηθεί λογιστικά.

«Περάστε στο εκεί γραφείο να το αφήσετε» όπου η νέα υπάλληλος με προειδοποιεί ότι είναι παραποίηση δημοσίου εγγράφου η χειρόγραφη αναφορά του μετρητή στο Ε9 και να το ξαναφέρω όταν αυτό θα τακτοποιηθεί ηλεκτρονικά. Τι κι αν της έδειξα 5 έγγραφα που πιστοποιούν ότι είμαι ιδιοκτήτης 100%, όχι ! Πρέπει να λάβουν το Ε9, ενώ φυσικά πουθενά στις οδηγίες δεν αναφέρεται πως χρειάζεται.

Ενώ προφανώς φτάνει η στιγμή που θα πήγαινα στο διευθυντή της, με ρωτάει αν είναι πρώτη ρευματοδότηση, καθώς σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να αναφέρεται ο μετρητής στο Ε9! Επιστρέφει πίσω στην αρχική υπάλληλο που μου έκανε τη σύμβαση & της αναφέρει ότι κακώς μου το ζήτησε και παίρνω την εξής αποχαιρετιστήρια ατάκα: δεν πειράζει κι ένα έγγραφο παραπάνω, καλό κάνει, κακό δεν κάνει!

Τελική ερώτηση: Πότε ενημερώνεται το σύστημα σας ότι έχω πάροχο και μπορούμε να ξαναγυρίσουμε στο ΔΕΔΔΗΕ για να ολοκληρώσει τη διαδικασία με τον μετρητή και την σύνδεση του πολυπόθητου ρεύματος;

Έχει γίνει ήδη κύριε !

Ώρα 16.00  της ίδιας ημέρας 31/3, μετά από 3 τηλεφωνήματα στο κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ για επιβεβαίωση, γιατί φυσικά δεν πιστεύω τίποτα πια:

  • Το σύστημα ενημερώθηκε πριν 30 λεπτά. Τώρα περιμένετε να συνδεθείτε!
  • Πότε κυρία θα γίνει αυτό;
  • Δεν γνωρίζω κύριε, ίσως σε 1-3 ημέρες, δεν είμαστε αρμόδιοι εμείς και δεν μπορώ να σας συνδέσω με κάποιον, δεν προβλέπεται!
  • Μπορείτε να σημειώσετε πριν έρθει ο τεχνικός να μας ειδοποιήσει 1-2 ημέρες γιατί πρέπει να ταξιδέψω στην Αθήνα από την Κοζάνη;
  • Να το σημειώσω, αλλά δεν γνωρίζω αν θα το κάνει!

Λίγο πριν φύγω από το γραφείο λαμβάνω κεραμίδα-συστημικό μήνυμα από τη ΔΕΗ σε απάντηση του αιτήματος της 24ης Μαρτίου που έχω στείλει 3 φορές ήδη:

Αγαπητέ πελάτη,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ακόμη δεν έχουμε παραλάβει υπογεγραμμένα τα απαραίτητα έγγραφα και τα δικαιολογητικά που σας έχουν ζητηθεί.

Bonus :

  • Κανένα από τα μηνύματα παραπόνων που έστειλα μέσω των site ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ δεν απαντήθηκε ποτέ από κανένα
  • Οι αναμονές στα τηλεφωνικά κέντρα συνεχείς και η ποιότητα της μέσω voip επικοινωνίας είναι τραγική
  • Κανείς μα κανείς δεν λέει ένα έχετε δίκιο, συγνώμη για την ταλαιπωρία, κανείς …
  • Όλα τα έγγραφα επικοινωνίας, sms κλπ είναι στη διάθεση οποιοδήποτε

Συμπληρωματικά (μη συστημικά) Σχόλια ενός Δυτικομακεδόνα :

  • Είμαστε στη Μετάβαση έχοντας πάντα, παρόλες τις ενστάσεις, τη ΔΕΗ στην καρδιά μας, τα πορτοκαλί λεωφορεία στη μνήμη μας και τους εργαζόμενους με τα μπουκάλια γάλα στο χέρι να επιστρέφουν από τις βάρδιες εξαντλημένοι, στο μυαλό μας. Με αυτή την εξυπηρέτηση μπορεί κανείς να διαγράψει ότι είναι μέσα στο DNA του.
  • Βάλτε ένα Πιερρακάκη να αναπροσαρμόσει το ηλεκτρονικό σύστημα της ΔΕΗ, αυτός ξέρει
  • Δέχομαι στο [email protected] μαντεψιές για την ημερομηνία που ο ΔΕΔΔΗΕ Αττικής θα με τιμήσει με την ξαφνική παρουσία του για να συνδέσει το πολύτιμο αγαθό και κυρίως:
  • Είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε εκπροσώπου της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ να του προωθήσω όλο το υλικό προς επιβεβαίωση των ανωτέρω, γιατί αν προσπαθήσει να τα βρει εσωτερικά από το πληροφοριακό σύστημα θα πρέπει να περιμένει πολύ, μα πάρα πολύ και να έχει και άπειρη αντοχή.

Κ.Κ.

από την Ελλάς του 2021 και όχι από τη Ζιμπάμπουε

31/3/2021

 

 

 

Μοιραστείτε την είδηση