Το σωστό το μάρκετινγκ

2 Min Read

Πριν από λίγες μέρες όλοι θαυμάσαμε την ωραία καμπάνια του περιφερειακού γραφείου υγείας της περιοχής Προβηγκίας – Άλπεων – Κυανής Ακτής που με σύνθημα «Ναι, το εμβόλιο μπορεί να έχει επιθυμητές “παρενέργειες”» ξεκίνησε μια ακόμα διαφημιστική προσπάθεια υπέρ του εμβολιασμού, στην οποία πρωταγωνίστησαν φιλιά, αγκαλιές και εικόνες που θύμιζαν τη ζωή μας προ της πανδημίας. Και είδαμε πόσο σημαντικό είναι να εστιάζεις στο σωστό μήνυμα που είναι το τι θα κερδίσεις προχωρώντας μπροστά και όχι ο εκφοβισμός.

Ωραία περίπτωση μάρκετινγκ ήταν και η άμεση ανταπόκριση της αλυσίδας «Πλαίσιο» που με αφορμή την πτώση του -κλεμμένου από την Εθνική Πινακοθήκη και ανευρεθέντος- Πικάσο κατά τη συνέντευξη τύπου της αστυνομίας, έδωσε τα ρέστα της, διαφημίζοντας βάσεις τηλεόρασης με το σύνθημα «στηρίζουμε ό,τι έχει αξία».

Χθες ήρθε το φοβερό μήνυμα της Εθνικής Ομάδας της Αγγλίας που έχασε στον τελικό από την Ιταλία και ανέφερε: «Ποδόσφαιρο, δεν είναι μονάχα οι τίτλοι και το γεγονός πως ακόμα περιμένουμε…Δεν είναι μονάχα τα γκολ που πετυχαίνουμε ή αυτά που δεν καταφέρνουμε να πετύχουμε. Είναι και το ταξίδι που κάνουμε. Από τις ακαδημίες, μέχρι την κορυφή. Είναι οι φίλοι που κάνουμε. Οι άνθρωποι που εκπροσωπούμε κι εκείνοι που στέκονται κοντά μας όταν τα πράγματα δυσκολεύουν. Είναι η ενότητα. Ποδόσφαιρο είναι η οικογένεια. Είναι η κοινότητα. Είναι το σπίτι…».

Κάπως έτσι είναι το σωστό μάρκετινγκ. Άμεσο, συναισθηματικό και «χτυπάει στο ψαχνό».

Μοιραστείτε την είδηση