Με πυκνή ημερήσια διάταξη ολοκληρώθηκε η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου, που πραγματοποιήθηκε διά ζώσης την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2026 στην αίθουσα συνεδριάσεων της Σιάτιστας. Εισηγητής των θεμάτων ήταν ο Δήμαρχος Βοΐου Χρήστος Ζευκλής.
Τροποποίηση ρυμοτομικού σχεδίου στη ΒΙΟ.ΠΑ Εράτυρας
Εγκρίθηκε η υπ’ αριθμ. 101/2026 απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής για την τροποποίηση του τοπικού ρυμοτομικού σχεδίου στην εκτός σχεδίου περιοχή της Βιοτεχνικής Περιοχής Εράτυρας. Η αλλαγή αφορά τις χρήσεις γης στη ζώνη, η οποία ιστορικά έχει προσανατολιστεί στον μεταποιητικό τομέα — και ιδίως στη γουναρική βιοτεχνία. Με τη νέα ρύθμιση διευρύνονται οι επιτρεπόμενες δραστηριότητες, ώστε να διευκολυνθεί η εγκατάσταση νέων εμπορικών και βιοτεχνικών επιχειρήσεων.
Δωρεάν παραχώρηση ακινήτου για νέο Σωφρονιστικό Κατάστημα
Το Συμβούλιο ενέκρινε τη δωρεάν παραχώρηση χρήσης δημοτικού αγροτικού ακινήτου για την ανέγερση νέου Σωφρονιστικού Καταστήματος στη Νεάπολη. Η απόφαση έπεται της ομόφωνης αποδοχής από το Δημοτικό Συμβούλιο της ένταξης του έργου στο Πολεοδομικό Σχέδιο. Σύμφωνα με τη Δημοτική Αρχή, η κατασκευή της υποδομής αναμένεται να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να ενισχύσει την τοπική αγορά.
Σταθμός CNG στη Νεάπολη από την Hengas
Εγκρίθηκε επίσης η δωρεάν παραχώρηση δημοτικού ακινήτου για την κατασκευή Σταθμού Αποσυμπίεσης Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (CNG), στο πλαίσιο της επένδυσης της Hengas για την ανάπτυξη δικτύων διανομής φυσικού αερίου στη Δυτική Μακεδονία. Ο σταθμός θα τροφοδοτεί το υπό κατασκευή δίκτυο χαμηλής πίεσης του Δήμου, επεκτείνοντας την πρόσβαση σε φυσικό αέριο σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις της περιοχής.









