Βυθίζεται κατά ένα εκατοστό το χρόνο σε μερικά σημεία της η Γέφυρα των Σερβίων!

3 Min Read

Στην αποκάλυψη πως η Γέφυρα των Σερβίων βυθίζεται ( εμφανίζει κατακόρυφη μετατόπιση) σε μερικά σημεία της κατά ένα εκατοστό το έτος τα τελευταία 4-5 χρόνια και εκεί οφείλονται οι καμπυλώσεις και οι παραμορφώσεις που διακρίνονται, προχώρησε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Κασαπίδης στο σημερινό Περιφερειακό Συμβούλιο. Όπως τόνισε αυτό προέκυψε από τα λεγόμενα του Καθηγητή Στέργιου Μητούλη.

Ο κ. Κασαπίδης στην ενημέρωση του στο σώμα, υποστήριξε πως για αυτό προέκυψε η λήψη των μέτρων που  αφορούν τη μείωση του ορίου ταχύτητας των διερχόμενων από την γέφυρα οχημάτων στα 40 χλμ / ώρα και το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος των διερχόμενων οχημάτων στους 50 τόνους, κατόπιν εισήγησης του κ. Μητούλη.

“Πήραμε μια πρωτοβουλία για να μειωθεί η φόρτιση της γέφυρας και να απομειωθεί η επιδείνωση των φαινομένων, που αντιμετωπίζει…Με τον κ. Μητούλη είχαμε διεξοδικές συζητήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους τεχνοκράτες και κρίθηκε σκόπιμο να προχωρήσουμε άμεσα σε ανάθεση μιας ειδικής μελέτης για τη λήψη άμεσων μέτρων, που θα εξασφαλίσουν την γέφυρα από την εξέλιξη ενός φαινομένου, που την επηρεάζει. Το φαινόμενο αυτό είναι, σύμφωνα και με νεότατες μελέτες που έχουν δημοσιευτεί το 2019, όπως μας πληροφόρησε ο κ. Μητούλης, εμφανίζει μια κατακόρυφη μετατόπιση, βυθίζεται δηλαδή σε κάποια σημεία της κατά ένα εκατοστό το χρόνο, τα τελευταία 4-5 χρόνια. Αυτό το φαινόμενο δημιουργεί και τις οπτικές παραμορφώσεις, που είναι πολύ εμφανείς και πολύ ευδιάκριτες στο πρώτο τμήμα της γέφυρας από Κοζάνη προς Σέρβια και είναι έντονες οι καμπυλώσεις ακριβώς στα σημεία των συνδέσμων προβόλων με τους δοκούς όπου στέκονται μεταξύ των κολώνων, που έχουν τους προβόλους. Ο κ. Μητούλης μας εξέφρασε μια ανησυχία και πρότεινε να ληφθούν άμεσα μέτρα εξασφάλισης της γέφυρας στα σημεία, που εμφανίζει τη βύθιση, μια μικρή μετατόπιση, να εξασφαλιστεί η γέφυρα ώστε να μην επιδεινωθεί περαιτέρω το φαινόμενο” ανέφερε ο κ. Κασαπίδης.

Ο κ. Κασαπίδης τόνισε πως αποφασίστηκε αρχικά η ανάθεση στον κ. Μητούλη μιας μελέτης για τα μέτρα, που θα χρειαστούν να ληφθούν και στη συνέχεια σε συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών να υπάρξει μελέτη αντιμετώπισης των προβλημάτων.

Γιάννης Κωσταρέλλας

 

 

 

 

 

Μοιραστείτε την είδηση