Στη δημιουργία ενός εργαλείου μέσω μιας πλατφόρμας που θα καταγράφει τις αλλαγές και τις στάσεις του κοινού σχετικά με τη δημοσιογραφία που θέλει, προχωρά η Google εφαρμόζοντας την ιδέα του Καστοριανού επίκουρου καθηγητή στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ Ν. Παναγιώτου.
Η ιδέα του Ν. Παναγιώτου σχετικά με το μέλλον της δημοσιογραφίας και των οργανισμών διακρίθηκε μεταξύ 988 προτάσεων από 27 χώρες και εξασφάλισε χρηματοδότηση σε συνεργασία με 11 ειδησεογραφικούς οργανισμούς.
«Το στοιχείο από το οποίο ωθήθηκα ήταν η κρίση στη δημοσιογραφία και η ανάγκη να προτείνουμε κάποιες συγκεκριμένες κατευθύνσεις» τονίζει ο Ν. Παναγιώτη. «Η πρότασή μου επιλέχθηκε, καθώς θεωρήθηκε ότι είναι αρκετά καινοτόμα και εστιάζει στο χρήστη και όχι στα ίδια τα μέσα» εξηγεί ο επίκουρος καθηγητής.
Το δείγμα θα αποτελείται από 5000 ερωτώμενους σε όλη την Ευρώπη και τα αποτελέσματα θα δοθούν στη Google.
Αυτό που επισημαίνει ο κ. Παναγιώτου ως οξύμωρο πάντως είναι ότι η κατανάλωση δημοσιογραφικού περιεχομένου από τους πολίτες μειώνεται, παρά τη διάθεση τόσων πολλών συσκευών και εργαλείων, κάτι που προβληματίζει ιδιαίτερα.
Σωκράτης Μουτίδης