Μάρκος Μπαγκατζούνης& Υιοί ΑΕΒΕ: «Φιλοσοφία μας είναι να παράγουμε πάντα 100% φυσικά προϊόντα χωρίς βελτιωτικά και συντηρητικά»

4 Min Read

Η συλλογή, επεξεργασία και συσκευασία μπαχαρικών και βοτάνων αποτελεί για τον ιδρυτή κύριο Μάρκο Μπαγκατζούνη δραστηριότητα 40 περίπου χρόνων. Η ιστορία της «Μάρκος Μπαγκατζούνης & Υιοί ΑΕΒΕ» ξεκίνησε το 1976 στην  πόλη της Κοζάνης, στη Δυτική Μακεδονία, όταν ο Μάρκος Μπαγκατζούνης ξεκίνησε συνεταιρικά με τον Κωνσταντίνο Γκέκα την συσκευασία και διανομή μπαχαρικών και αρωματικών φυτών στην περιοχή, πρωτοποριακή κίνηση για τα δεδομένα της εποχής. Το 1982 ήταν η χρονιά – αφετηρία για την οικογενειακή επιχείρηση, καθώς συνταξιοδοτήθηκε ο κος Γκέκας.

«Η εταιρεία μας δίνει έμφαση στα ελληνικά προϊόντα, όπου υπάρχει αξιόλογη παραγωγή, άλλα και στην ανάπτυξη και προώθηση παραδοσιακών, ελληνικών προϊόντων όπως οι μη τοξικές βαφές αυγών, το σαλέπι ρόφημα, τα αρωματικά φυτά, η ελληνική ρίγανη, το ελληνικό  τσάι βουνού (Σιδερίτητης)  κ.α.», αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Αθανάσιος Μπαγκατζούνης γιος του ιδρυτή, ο οποίος μαζί με τον αδερφό του και αντιπρόεδρο κύριο Παναγιώτη Μπαγκατζούνη συνεχίζουν με μεράκι, και αγάπη την επαγγελματική τους πορεία.

«Επίσης διαθέτουμε πλήρη γκάμα μπαχαρικών και μειγμάτων σε οικιακές και επαγγελματικές συσκευασίες. Παράγονται 400 κωδικοί από 70 διαφορετικές πρώτες ύλες. Στρατηγική µας είναι η προβολή της Μεσογειακής Διατροφής, δίνοντας έμφαση στα αρωματικά φυτά, και στην ανάπτυξη και προώθηση παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων όπως είναι τα βότανα, το ρόφημα σαλέπι και οι μη τοξικές βαφές αυγών

Η επιχείρηση έχει πιστοποιηθεί για την ποιότητά της με ISO22000:2005 από την TUVAustriaHellas, ενώ διατηρεί συνεργασία μεεξωτερικά εργαστήρια ποιοτικού ελέγχου Agrolab και FoodLab, Πανεπιστήμιων και Τεχνολογικών Iδρυμάτων αναφέρει ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας κύριος Παναγιώτης Μπαγκατζούνης.

Τα προϊόντα της απευθύνονται σε σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, καταστήματα τροφίμων και παραδοσιακών προϊόντων αλλά και σε επιχειρήσεις σχετικές με την εστίαση (ξενοδοχεία,  κρεοπωλεία, πιτσαρίες, εστιατόρια).Οι συνολικές επενδύσεις της εταιρείας σε βάθος δεκαετίας ξεπερνούν το 1 εκατ. ευρώ και έχουν στόχο τη διεύρυνση της γκάμας στην κατηγορία των υγιεινών ροφημάτων, με πρωτότυπα και καινοτόμα προϊόντα από την πλούσια ελληνική γη. Στην κατεύθυνση αυτή κυκλοφορεί ήδη η νέα σειρά ροφημάτων «ElGrecoNaturalHerbs&Teas” στην Ελληνική και σε Ευρωπαική αγορά, η πρώτη εξαγωγή έγινε στην δύσκολη και απαιτητική αγορά της Γερμανίας, ενώ ζήτηση υπάρχει και από την αγορά της Αμερικής.

«Σε έρευνες των καταναλωτών, έχει διαπιστωθεί ότι ενώ υπάρχουν πολλές  μάρκες τσαγιού, δεν προβάλλεται η Μεσογειακή διατροφή, καθώς η πλειοψηφία αυτών εισάγεται από τρίτες χώρες.

Η γευστική και υγιεινή πρόταση των ροφημάτων “ElGreco Natural Herbs & Teas” συνδέει την Μεσογειακή διατροφή με το απολαυστικό και Υγειινό ρόφημα», τονίζει ο κ. Αθ. Μπαγκατζούνης, καθώς είμαστε η πρώτοι στην Ελλάδα που χρησιμοποιούμε τη Γνήσια και αυθεντική Κανέλα Κευλάνης σε ατομική συσκευασία. Το κύριο μήνυμα που μεταφέρει η νέα σειρά είναι ότι προωθείται απο μια 100% Ελληνική εταιρεία, με σλόγκαν <<ΕΜΠΝΕΣΜΕΥΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ>>

 

Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει σημαντικά η αγορά των μπαχαρικών και των αρωματικών βοτάνων στην Ελλάδα. « Λόγω της οικονομικής κρίσης έχει μειωθεί η ζήτηση μπαχαρικών στην αγορά catering, ενώ ανακάμπτει η αγορά του retail, καθώς η νοικοκυρά μαγειρεύει για τις ανάγκες της οικογένειας πιο συχνά στην οικιακή κουζίνα. Το 2012 σημειώθηκε μεγάλη αύξηση πωλήσεων του privatelabel, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για εμάς,  διότι πρέπει να προσφέρουμε στον καταναλωτή καλύτερο και ποιοτικότερο προϊόν σε ανταγωνιστικότερες  τιμές», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος κύριος Αθανάσιος  Μπαγκατζούνης.

 

Στόχος της εταιρείας είναι η διατήρηση των μεριδίων της στην ελληνική αγορά αλλά και η κατάκτηση νέων αγορών. «Οι εξαγωγές συμμετέχουν κατά 10% στον συνολικό τζίρο της εταιρείας, όμως στόχος είναι σε μια πενταετία το ποσοστό αυτό να διπλασιαστεί», καταλήγει ο κ. Αθανάσιος Μπαγκατζούνης.

02

 

Μοιραστείτε την είδηση