Τα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά Προσανατολισμού των ΓΕΛ προσέφεραν μια ολοκληρωμένη και δίκαιη αξιολόγηση. Τα θέματα στο σύνολό τους διακρίνονται από διαβαθμισμένη δυσκολία ερωτήματα . Θεωρούνται εντός της εξεταστέας ύλης του τρέχοντος σχολικού έτους και έχουν αυξημένο επίπεδο δυσκολίας σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά . Οι μαθητές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ορισμένα ερωτήματα γιατί μπορεί να κρύβονται σημαντικές λεπτομέρειες .Οι μαθητές που προσήλθαν στις σημερινές εξετάσεις με πλήρη κάλυψη της ύλης, χωρίς κενά από προηγούμενα έτη, και είχαν προετοιμαστεί από έμπειρους καθηγητές, θα ανταποκριθούν με επιτυχία.
Ειδικότερα:
Θέμα Α
Περιλάμβανε την κλασική δομή μια απόδειξη, δύο ορισμούς και πέντε ερωτήσεις Σωστό -Λάθος, αξιολογώντας βασικές γνώσεις και κατανοήσεις.
Θέμα Β
Ήταν προσβάσιμο στην πλειοψηφία των μαθητών, χωρίς εκπλήξεις.
Θέμα Γ
Προσέφερε τη δυνατότητα για κέρδος μεγάλου αριθμού μορίων, παρόλο που περιείχε πιο απαιτητικά ερωτήματα κυρίως το Γ4 όπου θα προβληματίσει τους μαθητές .
Θέμα Δ
Απευθυνόταν σε εκείνους τους μαθητές που είχαν μια ολοκληρωμένη κατανόηση της ύλης, έχει αρκετά ερωτήματα όπου οι καλοί μαθητές θα πάρουν αρκετά μόρια όπως το Δ1,Δ2,Δ3i και αρκετά απαιτητικά ερωτήματα όπως το Δ3ii και το Δ4 όπου οι μαθητές που θα τα λύσουν θα ξεχωρίσουν .
Τονίζεται επίσης ότι η επιτυχία στις εξετάσεις μαθηματικών δεν είναι το αποτέλεσμα μιας ημερήσιας προσπάθειας αλλά είναι καρπός μιας διαρκούς δέσμευσης και ενασχόλησης, η οποία ξεκινάει από τα πρώτα σχολικά χρόνια και διαμορφώνεται με τη συνεχή καθοδήγηση από εκπαιδευτικούς που ξέρουν να προετοιμάζουν τους μαθητές όχι μόνο για τις εξετάσεις αλλά και για την ευρύτερη ακαδημαϊκή τους εξέλιξη.
Ταμπούρης Αχιλλέας
MSc, Μαθηματικός Φροντιστήριο Αιχμή
Υποψήφιος Διδάκτορας Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας