Σε κλίμα καταλήψεων τα λύκεια της Κοζάνης

3 Min Read

Από τις πρώτες κιόλας μέρες της βδομάδας, οι μαθητές των λυκείων της πόλης προχώρησαν σε καταλήψεις των σχολείων τους, με σκοπό να εισακουστούν τα αιτήματα τους, τόσο στους εκπαιδευτικούς και γονείς, όσο και σε όλο τον κόσμο.
Στο πλαίσιο των ημερών, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τους εκπροσώπους των δεκαπενταμελών συμβουλίων από κάθε σχολείο. Πολλοί απ’ αυτούς αναφέρθηκαν σε λειτουργικά ζητήματα, τα οποία δε πηγάζουν μόνο από το σχολείο, αλλά κυρίως από το υπουργείο παιδείας, όπως για παράδειγμα η έλλειψη καθηγητών, ακόμα και σε τμήματα της Γ’ Λυκείου.
Ο Στέλιος Τσίμπλινας, πρόεδρος του 3ου ΓΕΛ αναφέρει «όλα τα παιδιά δικαιούμαστε μια καλύτερη παιδεία. Η τρέχουσα κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος είναι κουραστική για εμάς, επιβαρύνοντάς μας ψυχικά και σωματικά. Αιτούμαστε την ύπαρξη εξειδικευμένου προσωπικού, το οποίο να απαρτίζεται από ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, αλλά και γιατρούς. Την άμεση αποκατάσταση υλικών όπως: λάμπες, θρανία, προτζέκτορες και επίσης την ύπαρξη ενός απινιδωτή όχι μόνο για το δικό μας σχολείο, αλλά και για το 8ο και 4ο γυμνάσιο που βρίσκονται στο διπλανό συγκρότημα. Όλα αυτά θα δώσουν την ευκαιρία για ένα καλύτερο σχολείο, στις επόμενες γενιές μαθητών του 3ου ΓΕΛ.»
«Για το σχολείο μας, είναι απαραίτητη η βαφή του εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, η αντικατάσταση των φθαρμένων πορτών και των χαλασμένων πατωμάτων. Εδώ και τρία χρόνια ζητάμε την ύπαρξη θερμοκηπίου για το τμήμα γεωπονίας, περιμένοντας παράλληλα τον ερχομό καθηγητών κομμωτικής και βρεφονηπιοκομίας» αναφέρει ο Παύλος Καρσλιανίδης, πρόεδρος του δεκαπενταμελούς του 2ου ΕΠΑΛ Κοζάνης.
«Ένα από τα βασικότερα μας ζητήματα είναι ότι το σχολείο μας δεν είναι εξεταστικό κέντρο, ενώ απουσιάζει η ενημέρωση για το νέο εκπαιδευτικό σύστημα. Έπειτα, η έλλειψη εργαστηρίου χημείας, η ανάγκη συντήρησης του γηπέδου 5×5, η απουσία καθηγητή γραμμικού σχεδίου, ο οποίος είναι απαραίτητος για όσα παιδιά της Γ’ Λυκείου θέλουν να χρησιμοποιήσουν ως μάθημα στις εξετάσεις το γραμμικό σχέδιο, όπως και η μη ενημέρωση των καθηγητών προς τους μαθητές για το νέο εκπαιδευτικό σύστημα» αναφέρει οΑντώνης Αντωνιάδης, πρόεδρος του δεκαπενταμελούς 4ου ΓΕΛ Κοζάνης.
Τέλος, ο Νίκος Ζολώτας, αντιπρόεδρος του δεκαπενταμελούς του 1ου ΓΕΛ αναφέρει ότι «το πρώτο και κύριο αίτημα μας είναι η μη ύπαρξη καθηγητή χημείας, με αποτέλεσμα την απώλεια ωρών από παιδιά της Γ’ Λυκείου. Το δεύτερο μας θέμα είναι η άγνοια της ύλης των εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ Λυκείου, γεγονός απαράδεκτο.Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές και τους καθηγητές, οι οποίοι στηρίζουν τα σοβαρά ζητήματα τα οποία θέσαμε. Το επόμενο μας βήμα είναι να μιλήσουμε στον κόσμο, ελπίζοντας όσα ζητάμε να φτάσουν στο Υπουργείο Παιδείας, διότι παρόμοια προβλήματα δεν απασχολούν μόνο το 1ο ΓΕΛ Κοζάνης, αλλά και όλα τα σχολεία της πόλης».

Γιώργος Τριανταφύλλου

Μοιραστείτε την είδηση