Με ποιους τρόπους μπορούν να αξιοποιήσουν τη συμμετοχή τους στις εκθέσεις, άκουσαν οι επιχειρηματίες της περιοχής, απο τον σύμβουλο στρατηγικής επιχειρήσεων Μιλτιάδη Βογιατζή, σε εξειδικευμένο σεμινάριο που έγινε το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας στο Εκθεσιακό Κέντρο στα Κοίλα.
«Η συμμετοχή σε μια έκθεση εξυπηρετεί σκοπούς επικοινωνίας με πελάτες, δηλαδή χονδρεμπόρους, είτε με τον τελικό καταναλωτή. Ως εκ τούτου η ανάγκη επικοινωνίας είναι ένας διαρκής στόχος» ανέφερε ο κ. Βογιατζής.
Όπως παρατήρησε ο σύμβουλος στρατηγικής, οι καιροί παρουσιάζουν τεράστιες ευκαιρίες, ενώ βασικές προϋποθέσεις για να προχωρήσει μια επιχείρηση είναι η χρηματοοικονομική της υγείας, αλλά κι ένα καλό σχέδιο που θα πρέπει να τηρείται σε μεγάλο βαθμό, χωρίς να ανατρέπεται απο τον ένα μήνα στον άλλο.
Απο την πλευρά των διοργανωτών, ο Φώτης Τσαμπούρης, μέλος Δ.Σ. Εκθεσιακού Κέντρου, τόνισε ότι το Εκθεσιακό και η λειτουργία του είναι ένα μεγάλο πρότζεκτ για τη Δυτική Μακεδονία που θα πρέπει να αξιοποιηθεί, ενώ ο β’ αντιπρόεδρος του ΕΒΕ Κοζάνης Γιάννης Γρηγοριάδες απηύθυνε κάλεσμα στους ενδιαφερόμενους για τη συνέχεια της Εμποροβιοτεχνικής Έκθεσης που γινόταν τον Σεπτέμβρη και τώρα θα γίνει μεταξύ 8 και 12 Μαϊου.
Μοιραστείτε την είδηση