Την παροχή δωρεάν προστατευτικών μασκών σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ζητούν οι δάσκαλοι της Κοζάνης

2 Min Read

Ζητήματα όπως ο καταμερισμός των μαθητών στις τάξεις και στο προαύλιο, η τροποποίηση του σχολικού προγράμματος, η αναπροσαρμογή του διαλείμματος, η καθαριότητα στις αίθουσες και στους κοινόχρηστους χώρους των σχολείων καθώς και η προμήθεια και χρήση όλου του υγειονομικού υλικού που προβλέπεται, πρέπει να καθοριστούν έγκαιρα πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, όπως λέει στον «Χ» ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης Σάκης Κωτούλας.

«Πρότασή μας είναι να δοθούν δωρεάν μάσκες σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και να υπάρχουν σε όλα τα σχολεία θερμόμετρα, αντισηπτικά και είδη καθαριότητας. Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει προγραμματισμός για πρόσληψη καθαριστριών. Επιστροφή στα σχολεία σημαίνει επιστροφή στην κανονικότητα, μια κανονικότητα που πρέπει να γίνει με ασφαλή τρόπο για τους μαθητές, για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για τους γονείς» τονίζει ο κ. Κωτούλας.

- Advertisement -
Ad image
- Advertisement -
Ad image

Πονοκέφαλο για το Υπουργείο και τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας αποτελεί ο τρόπος ελέγχου της χρήσης προστατευτικής μάσκας στα παιδιά του δημοτικού. Όπως είναι φυσικό ειδικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού δεν είναι καθόλου εύκολο να εφαρμοστεί το μέτρο κατά την διάρκεια του μαθήματος και του διαλείμματος. Όπως λέει ο κ. Κωτούλας «σημαντικό ρόλο στην σωστή εφαρμογή του υγειονομικού πρωτοκόλλου παίζει ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα. Εδώ και χρόνια ζητάμε την μείωση των μαθητών με αναλογία 1 προς 20 στα δημοτικά και 1 προς 15 στα νηπιαγωγεία. Αυτό όμως έρχεται σε αντίθεση με τον τελευταίο νόμο που ψηφίστηκε και ορίζει των αριθμό των μαθητών 1 προς 25».

Τέλος, σε τοπικό επίπεδο ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί είναι οι ακατάλληλοι χώροι που στεγάζονται τα νηπιαγωγεία. Μικρές τάξεις, μικρά προαύλια και ακατάλληλες είσοδοι (ειδικά σε ενοικιαζόμενους χώρους) αποτελούν χρόνια προβλήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας της Κοζάνης, πόσο μάλλον τώρα λόγω κορωνοϊου: «Πρέπει να δούμε το παράδειγμα της Ιταλίας όπου επιστράτευσε 5 χιλιάδες κτίρια για την λειτουργία των σχολείων αλλά και διόρισε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ώστε λειτουργήσουν ομαλά» τόνισε ο κ. Κωτούλας.

 

Σωκράτης Μουτίδης

Αργυρώ Ξανθοπούλου

Μοιραστείτε την είδηση