Περίπου 234.000 υποθέσεις διεκπεραίωσαν το 2015 τα ΚΕΠ του Δήμου Κοζάνης με τον αριθμό των υποθέσεων και την προσέλευση των πολιτών να αυξάνονται διαρκώς. Οι υποθέσεις αυξήθηκαν μετά τη συγχώνευση των δύο ΚΕΠ της Κοζάνης σε ένα, που λειτουργεί στην Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης στην οδό Δημοκρατίας απο Δευτέρα έως Παρασκευή απο τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ και απο τις 8 το πρωί του Σάββατου 8 μέχρι τις δύο το μεσημέρι.
“Τα στατιστικά για την εξυπηρέτηση είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά” λέει ο διευθυντής των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Δήμου Κοζάνης Ηλίας Γκέκας, καθώς είναι περίπου 9/10 αυτοί που νιώθουν πολύ έως πάρα πολύ ικανοποιημένοι απο την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν. “Ο ένας στους δέκα εκφράζει κάποια δυσαρέσκια για την αργοπορία συνήθως ανταπόκρισης κάποιας υπηρεσίας που δεν είναι ευθύνη του ΚΕΠ. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την ευχαρίστηση του στόχου μας” λέει ο κ. Γκέκας χαρακτηριστικά.
Περίπου 90.000 συμπολίτες βεβαίωσαν στα ΚΕΠ το γνήσιο της υπογραφής, άλλοι 25.000 επικύρωσαν φωτοαντίγραφα και άλλοι 11.000 πήραν πιστοποιητικό οικογενιακής κατάστασης. Τέλος, 78000 ζήτησαν και έλαβαν διοικητικη πληροφόρηση, σύμφωνα με τα στοιχεία, γεγονός που δείχνει ότι οι πολίτες εμπιστευονται τα ΚΕΠ που έχουν φτάσει διενεργούν περιπου 1500 διαφορετικές διοικητικές πράξεις.
“Είναι υποθέσεις που αφορούν σε ολα τα υποργεί και τις υπηρεσίες. Υπάρχει αυξητική τάση του κόσμου που ζητά και εξυπηρετεί δια μέσου των ΚΕΠ διάφορες υποθέσεις του. Το 2016, μάλιστα, ξεκινήσαμε αποκλειστικά στα ΚΕΠ να ανανεώνουμε τις κάρτες ανεργίας που παλιά ανανεώνονταν αποκλειστικά απο τον ΟΑΕΔ” καταλήγει ο κ. Γκέκας
Σωκράτης Μουτίδης