Αυτή είναι η κρισιμότερη περίοδος για τα περιφερειακά πανεπιστημιακά ιδρύματα που με βάση τις προτιμήσεις που θα συγκεντρώσουν, θα καταφέρουν να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για να επιβιώσουν και την επόμενη μέρα.
Τα πράγματα, τα τελευταία χρόνια, είναι δύσκολα και θα γίνουν δυσκολότερα. Οι “πελάτες” δεν είναι πια εγγυημένοι, αλλά πρέπει το κάθε ίδρυμα να τους προσελκύσει, κοινωνώντας τα… προσόντα του.
Σε αυτό τον ιδιότυπο διαγωνισμό ομορφιάς, κάποιοι προσπαθούν, με όποιο τρόπο διαθέτουν, να κερδίσουν τις εντυπώσεις. Εδώ και μέρες το Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων με συνεχείς αναρτήσεις, καταχωρίσεις και εμφανίσεις στα μέσα, επιδιώκει να μεταφέρει τα μηνύματά του. Μεταξύ άλλων και ότι μια επαρχιακή πόλη έχει τα καλά της, καθώς προσφέρει ποιότητα ζωής στους φοιτητές. Μερικά, μάλιστα, από τα μηνύματα αποτελούν και επιθετικό μάρκετινγκ, προσπαθώντας να αποδυναμώσουν το προφίλ όσων παρέχουν ομοειδείς υπηρεσίες.
Νέοι καιροί, νέα ήθη. Καθώς κινούμαστε προς μια πελατοκεντρική εποχή για τα πανεπιστήμια, τα οποία πρέπει να επιβιώσουν, μήπως, κι εμείς εδώ θα πρέπει να επενδύσουμε περισσότερο στην επικοινωνία του μηνύματός μας;