Εποικοδομητική χαρακτηρίστηκε η πρώτη συνάντηση μεταξύ των καθηγητών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου και των φορέων της Κοζάνης, για την έναρξη του διαλόγου για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που θα δίνει προτεραιότητα στους πεζούς και όχι στα οχήματα.
«Ποδήλατο περπάτημα και δημόσια συγκοινωνία είναι οι λύσεις» δήλωσε ο καθηγητής του ΕΜΠ Θ. Βλαστός, ο οποίος ανέφερε ότι «η Κοζάνη έχει ένα δαιδαλώδες οδικό δίκτυο με στενούς δρόμους που είναι ακατάλληλο για να υποδέχεται αυτοκίνητο» και πρόσθεσε ότι «ο αριθμός αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Κοζάνη είναι δυσανάλογος των δυνατοτήτων της πόλης».
Στόχος του σχεδίου, το οποίο θα είναι αποτέλεσμα διαβούλευσης «να αποκαταστήσουμε τη λογική και να ενισχυθούν οι τρόποι μετακίνησης που καταναλώνουν λιγότερο χώρο».
Πρόκειται για ένα σχέδιο που η Κοζάνη εκπονεί μετά τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη και θα ακολουθήσουν άλλες 150 πόλεις.
Για αλλαγή κατεύθυνσης της κυκλοφοριακής οργάνωσης της πόλης, με προτεραιότητα στους πεζούς, τα ποδήλατα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, έκανε λόγο ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κοζάνης Κώστας Δεσποτίδης.
Η συνάντηση έγινε τη Δευτέρα και σε πρώτη φάση καταγράφτηκαν οι απόψεις των φορέων (αυτοκινητιστών, επιμελητηρίων, κινήσεων πολιτών, συλλόγων μηχανοκίνητου αθλητισμού) για βασικά θέματα, ενώ τέθηκαν προβληματισμοί για το τι φταίει.
Contents
Εποικοδομητική χαρακτηρίστηκε η πρώτη συνάντηση μεταξύ των καθηγητών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου και των φορέων της Κοζάνης, για την έναρξη του διαλόγου για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που θα δίνει προτεραιότητα στους πεζούς και όχι στα οχήματα.«Ποδήλατο περπάτημα και δημόσια συγκοινωνία είναι οι λύσεις» δήλωσε ο καθηγητής του ΕΜΠ Θ. Βλαστός, ο οποίος ανέφερε ότι «η Κοζάνη έχει ένα δαιδαλώδες οδικό δίκτυο με στενούς δρόμους που είναι ακατάλληλο για να υποδέχεται αυτοκίνητο» και πρόσθεσε ότι «ο αριθμός αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Κοζάνη είναι δυσανάλογος των δυνατοτήτων της πόλης».Στόχος του σχεδίου, το οποίο θα είναι αποτέλεσμα διαβούλευσης «να αποκαταστήσουμε τη λογική και να ενισχυθούν οι τρόποι μετακίνησης που καταναλώνουν λιγότερο χώρο».Πρόκειται για ένα σχέδιο που η Κοζάνη εκπονεί μετά τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη και θα ακολουθήσουν άλλες 150 πόλεις.Για αλλαγή κατεύθυνσης της κυκλοφοριακής οργάνωσης της πόλης, με προτεραιότητα στους πεζούς, τα ποδήλατα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, έκανε λόγο ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κοζάνης Κώστας Δεσποτίδης.Η συνάντηση έγινε τη Δευτέρα και σε πρώτη φάση καταγράφτηκαν οι απόψεις των φορέων (αυτοκινητιστών, επιμελητηρίων, κινήσεων πολιτών, συλλόγων μηχανοκίνητου αθλητισμού) για βασικά θέματα, ενώ τέθηκαν προβληματισμοί για το τι φταίει.
Σωκράτης Μουτίδης