Τα Γρεβενά διαφημίζονται στο τραμ και στο μετρό της Αθήνας

4 Min Read

Βήματα προς τα εμπρός για την ανάδειξη της ομορφιάς της περιοχής

Η κίνηση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας να «ταξιδέψει» τις ομορφιές των Γρεβενών στην πρωτεύουσα της χώρας μέσω του τραμ, ήταν ίσως από τους πιο πρωτότυπους και ταυτόχρονα ουσιαστικούς τρόπους προβολής των τελευταίων ετών. Μέχρι σήμερα, βλέπαμε τόνους ταξιδιωτικών οδηγών, φυλλαδίων και συμμετοχές σε εκθέσεις κόστους πολλών χιλιάδων ευρώ χωρίς οι πόροι αυτοί να «επιστρέφονται» στη Δυτική Μακεδονία, ούτε στο ελάχιστο, με αύξηση του ποσοστού τουρισμού.

- Advertisement -
Ad image
- Advertisement -
Ad image

Κι όμως η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και η Αντιπεριφέρεια Τουρισμού και Περιβάλλοντος, με την βοήθεια του Βουλευτή Γρεβενών Αθανάσιου Σταυρόπουλου, δείχνουν πως προτάσεις που μπορούν να πιάσουν τόπο στηρίζονται και με το παραπάνω. Ήδη και η ΠΕ Φλώρινας έδειξε, μέσω του Βουλευτή της, ανάλογο ενδιαφέρον. Όσον αφορά το βουλευτικό ενδιαφέρον της ΠΕ Κοζάνης, αυτό βρίσκεται σε… Μετάβαση.

Το αίτημα της Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Πωλίνας Φαρμάκη προς την «ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε.» για διαφημιστική προβολή των Γρεβενών σε συρμούς του τραμ της Αθήνας και σε στάσεις του δικτύου, βρήκε ευήκοα ώτα και έγινε πράξη. Για συνολικά 28 μέρες, ένας συρμός τραμ «ντύθηκε» εξωτερικά με τις ομορφιές των Γρεβενών, ένας γαλλικός συρμός φέρει στο εσωτερικό του φωτογραφίες της περιοχής, σε πέντε σταθμούς των γραμμών 2 και 3 του μετρό της Αθήνας τα Γρεβενά διαφημίζονται δωρεάν όπως και στις αποβάθρες των σταθμών «Ομόνοια», «Μοναστηράκι» και «Κηφισιά» του ηλεκτρικού.

Όλα ξεκίνησαν μετά τις επαφές του Βουλευτή Γρεβενών Αθανάσιου Σταυρόπουλου με την «ΣΤΑ.ΣΗ Α.Ε.» για δωρεάν προβολή των Γρεβενών στο δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της Αθήνας. Ο ίδιος κάλεσε στη συνέχεια την κ. Φαρμάκη να αποστείλει το σχετικό υλικό και να αναλάβει τα έξοδα της τοποθέτησης του υλικού προβολής (περίπου 4.000 ευρώ) μιας και η ΣΤΑ.ΣΗ διάθεσε δωρεάν τους χώρους διαφήμισης (που αναλογεί σε πολλές χιλιάδες ευρώ). «Ανταποκριθήκαμε άμεσα με ένα πολύ έξυπνο και ελκυστικό δημιουργικό που επιλέχθηκε με προσοχή και με στόχο να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Περίπου 1 εκατομμύριο επιβάτες επιλέγουν καθημερινά τα μέσα σταθερής τροχιάς για τις μετακινήσεις τους στην Αθήνα. Είναι λοιπόν μια χρυσή ευκαιρία να διαφημιστεί η περιοχή μας σε μεγάλες διαφημιστικές επιφάνειες, με υψηλό impact και να γίνει γνωστή όχι μόνο στο Ελληνικό αλλά και σε διεθνές κοινό λόγω του τουρισμού που έχει η πρωτεύουσα» είπε μιλώντας στον «Χ» η κ. Φαρμάκη.

Τα μέσα σταθερής τροχιάς στην Αθήνα διέρχονται από συνολικά 130 σταθμούς και στάσεις, έχουν 123 χλμ. δίκτυο και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Είναι λοιπόν σχεδόν βέβαιο πως η διαφημιστική επικοινωνία αυτή επιτυγχάνει πολύ μεγαλύτερη στόχευση από την ανάγνωση ενός φωτογραφικού λευκώματος ή τρεις μέρες συμμετοχή σε μια έκθεση με περίπτερο στημένο απέναντι από ανταγωνιστές όπως η Τοσκάνη, η Μύκονος, η Κρήτη και η Τουρκία.

Σύμφωνα με την κ. Φαρμάκη, ανάλογο ενδιαφέρον για προβολή εξέφρασε και η Φλώρινα μέσω του δικού της βουλευτή και προωθούνται ανάλογες ενέργειες και με τον Σύλλογο Ξενοδόχων Καστοριάς. «Εμείς ως Αντιπεριφέρεια Τουρισμού, πέραν των δικών μας προσπαθειών και σχεδίων, τα οποία θα αρχίσουν να αναπτύσσονται από το 2025, είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε άμεσα σε τέτοιες προτάσεις. Δεν σας κρύβω πως σε λίγους μήνες θα έχετε την ευκαιρία να δείτε πρωτότυπα πράγματα που χτίζουμε εδώ και μήνες με την ομάδα που έχουμε συστήσει με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάδειξη της περιφέρειάς μας σε τομείς που μπορεί να ξεχωρίσει όπως τον οινοτουρισμό και τη γαστρονομία για παράδειγμα» πρόσθεσε η κ. Φαρμάκη.

Σωκράτης Μουτίδης – www.xronos-kozanis.gr

Μοιραστείτε την είδηση