Συλλαλητήριο το απόγευμα στην κεντρική πλατεία για τις απολύσεις και την απολιγνιτοποίηση
Το τέλος της μονάδας είναι δικό μας τέλος, λένε οι εργολαβικοί εργαζόμενοι
Η αγωνία, η θλίψη και ο φόβος των εργολαβικών εργαζομένων μετά το…
Σβήνει σήμερα ο ιστορικός λιγνιτικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας
Ζητούνται έγγραφα και απαντήσεις για το κλείσιμο λιγνιτικών μονάδων πριν το 2028
Στο κάλεσμα της Τοπικής Κοινότητας Αγίου Δημητρίου και του Συλλόγου Ανέργων και…
Sign in to your account