Σε εξέλιξη είναι έρευνα από εταιρεία δημοσκοπήσεων για την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Κοζάνης. Η δημοσκόπηση γίνεται τηλεφωνικά και οι πολίτες απαντούν σε περίπου 15 ερωτήσεις που αφορούν την επιχείρηση.
Για να συμμετέχει κάποιος στην δημοσκόπηση θα πρέπει να δηλώσει πως διαχειρίζεται τον λογαριασμό ύδρευσης και τηλεθέρμανσης ο ίδιος. Αρχικά οι ερωτήσεις που γίνονται αφορούν στην ύδρευση σε θέματα συχνότητας βλαβών, ποιότητας νερού, αν πίνει νερό από την βρύση ή εμφιαλωμένο, πόσο γρήγορα έχει ανταποκριθεί η επιχείρηση σε βλάβη κ.α. Όπως είναι φυσικό, δεν λείπουν και οι σχετικές ερωτήσεις για το πόσο «ακριβό» είναι το νερό και τα τέλη αποχέτευσης αλλά και αν ο χρήστης έχει ενημερωθεί για τους τρόπους που μπορεί να κάνει οικονομία στο νερό.
Παρόμοιες είναι και οι ερωτήσεις για την τηλεθέρμανση με έμφαση στην αποδοτικότητα του συστήματος και κατά πόσο «ζεσταίνεται» το νοικοκυριό, στην συχνότητα των βλαβών και στην επιδιόρθωση και στην αξία. Αξίζει να αναφερθεί πως γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στο πως βλέπει ο πολίτης το μέλλον της τηλεθέρμανσης μετά την απολιγνιτοποίηση καθώς έχει προηγηθεί ερώτηση για το αν γνωρίζει την απολιγνιτοποίηση και την άποψή του για αυτήν.
Να σημειωθεί πως και στο τμήμα της ύδρευσης και της τηλεθέρμανσης ο πολίτης καταθέτει την γνώμη του για το προσωπικό της επιχείρησης, για το αν εξυπηρετήθηκε, για την ευγένειά του ή την επίλυση προβλημάτων. Τέλος, ο ερωτώμενος απαντά και για το πως βλέπει και πόσο ικανοποιημένος είναι με την ΔΕΗ και τον ΟΤΕ και η δημοσκόπηση κλείνει με τα δημογραφικά στοιχεία (ηλικία, επίπεδο μόρφωσης).
Σωκράτης Μουτίδης