Το καλό να λέγεται

1 Min Read

Η κυρία από τον ΕΦΚΑ Κοζάνης  ήταν ευγενέστατη και ανέλαβε να έρθει η ίδια σε επαφή με τον, επίσης δημόσιο, φορέα που δεν συνεργαζόταν, δείχνοντας ότι η κουλτούρα αλλάζει όταν ακόμα και στους πιο “σκληροπυρηνικούς” δημόσιους οργανισμούς υπηρετούν άνθρωποι που αντιλαμβάνονται το ρόλο τους στην ουσία του.
Το ίδιο μου συνέβη και μερικές πριν με την ΔΕΥΑ Κοζάνης, οι εργαζόμενοι της οποίας έσπευσαν σε χρόνο dt να διορθώσουν βλάβη, ανταποκρινόμενοι σε αίτημα.
Αλλάζουν, λοιπόν, τα πράγματα στο δημόσιο τομέα και στην αυτοδιοίκηση, αλλά με αργά βήματα. Πίσω από κάθε αλλαγή, όμως, κρύβονται άνθρωποι που θέλουν να δώσουν το παράδειγμα. Και συνήθως οφείλεται σε αυτούς και όχι σε μια συντεταγμένη απόφαση του οργανισμού να αλλάξει.
Αυτό είναι και το κακό.
Έστω κι έτσι, όμως, είναι σημαντικό να αναγνωρίζονται οι αλλαγές και οι προσπάθειες εκσυγχρονισμού, είτε αυτές έχουν να κάνουν με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, είτε με την προσπάθεια να πάμε σ’ ένα νέο δημόσιο μάνατζμεντ με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας του δημόσιου τομέα.
Σε κάθε περίπτωση το καλό να λέγεται και να αντιγράφεται.

Μοιραστείτε την είδηση