Στρατηγική για τον τουρισμό και την προβολή του

2 Min Read

Σε διαβούλευση βγήκε το σχέδιο για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το επόμενο διάστημα.
Σωστή η επιλογή για την διαβούλευση, καθώς είναι σημαντικό να λάβουν μέρος στη διαδικασία όλοι όσοι έχουν λόγο και ενδιαφέρον για το θέμα και να συμβάλλουν έτσι με τις απόψεις τους στην ύπαρξη ενός πλάνου στοχευμένων δράσεων επικοινωνίας σε ψηφιακό και μη ψηφιακό περιβάλλον, με την αξιοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.
Βασικό ζητούμενο να αποτελέσει η Περιφέρειά μας προορισμό 365 ημερών και να τραβήξει επισκέπτες από όλον τον κόσμο που θέλουν να δουν κάτι διαφορετικό. Επισκέπτες που ξέρουν τι τους γίνεται και θα αξιοποιήσουν όλα όσα τους προσφέρει ο τόπος.
Κάθε φορά που σκέφτομαι τον τουρισμό στη Δυτική Μακεδονία, η πρώτη σκέψη που μου έρχεται είναι ότι είναι δύσκολο να χάσεις το στοίχημα να αυξήσεις την επισκεψιμότητα. Ο πήχης του 3% είναι πολύ χαμηλός για να τον περάσεις από κάτω.
Χρειάζεται, όμως, ένα διαφοροποιημένο προϊόν, το οποίο θα απευθύνεται σε όλους αυτούς τους τουρίστες με άποψη, που αναζητούν κάτι που δεν περιορίζεται στην καλή παραλία και το φθηνό γύρο. Χρειάζεται ένα προϊόν που θα προσελκύσει επισκέπτες, που θα ξέρουν πως να εκτιμήσουν αυτό που προσφέρει η περιοχή. Κι αυτό απαιτεί δουλειά, συντονισμό και στρατηγική.

Ιωάννα

Μοιραστείτε την είδηση