Δεν ήξερα ότι έχει τόσες πολλές καραβίδες η λίμνη Πολυφύτου. Ήξερα, όμως, ότι όπου υπάρχουν καραβίδες, υπάρχουν και καθαρά νερά. Έχουν μυαλό οι καραβίδες. Κι άλλα πράγματα δεν ήξερα για τον υδάτινο πλούτο της περιοχής μας, γιατί κι αυτός, όπως και πολλά άλλα, μένει στα αζήτητα.
Το τι, το πως και το γιατί ας μην το αναλύσουμε. Ας δούμε, όμως, το απο ‘δω και πέρα κι ας προσαρμόσουμε τις αποσπασματικές στρατηγικές μάρκετινγκ προς μια κατεύθυνση, αυτή της ανάδειξης των προϊόντων μας. Πως; Με ένα συγκροτημένο τρόπο. Παραδείγματος χάρη δημιουργώντας πιάτα και μενού με τα τοπικά προϊόντα που δεν είναι και λίγα.
Στην αρχή θα τα “πουλήσουμε” στους εαυτούς μας και στη συνέχεια στους επισκέπτες μας. Δεν ακούγεται άσχημα, καθώς μπορεί να μην είναι μεν λίγα αυτά που έχουμε, είναι “λίγος”, όμως, μέχρι σήμερα ο τρόπος που τα προβάλλουμε.
Μαζί με τους ανθρώπους που έχουν πιάσει έγκαιρα το μήνυμα αυτού του “παντρέματος” τόσο σε σχέση με τα ίδια τα προϊόντα, όσο και σε σχέση με τις διαδρομές τους, ας κάνει η αυτοδιοίκηση λίγο περισσότερο focus στη συστηματική προώθησή τους. Ας δούμε, όμως, κι εμείς ως πολίτες, επιχειρηματίες και επαγγελματίες πως θα συμβάλλουμε απο την πλευρά μας στην ιστορία αυτή.