Από το ΑΒ στα Lidl

1 Min Read

Πρόκειται για δύο αλυσίδες σούπερ-μάρκετ που απευθύνονται σε διαφορετικά ακροατήρια. Η μεν πρώτη υπόσχεται …και του πουλιού το γάλα, ενώ η δεύτερη ποντάρει στις χαμηλές τιμές των προϊόντων της.
Ωστόσο, χθες βρέθηκαν στην ίδια πλευρά. Αυτή του αντιρατσισμού. Όρθωσαν τείχος στην ομοφοβία μ’ ένα πολύ απλό τρόπο. Η πρώτη δημιουργώντας και η δεύτερη αναπαράγοντας μια αφίσα, που δεν ξεκίνησε, αλλά έφτασε να αποτελεί απάντηση σε όλους αυτούς που φαίνεται να έχουν ξεμείνει κάπου στο παρελθόν και να πιστεύουν ότι κάποιες ποιότητες είναι αποκλειστικά και μόνο γένους αρσενικού και μετριούνται με όρους αρρενωπότητας.
Οι δύο αλυσίδες απέδειξαν με αυτή την κίνησή τους ότι όλοι οφείλουν να έχουν λόγο και να παίρνουν θέση στα ζητήματα της κοινωνίας. Έδωσαν απάντηση και έβαλαν στη θέση τους ακραίες φωνές (όπως ο Β. Τσάρτας από το χώρο του ποδοσφαίρου), δείχνοντας το δρόμο.
Κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να τους πιστωθεί.

Μοιραστείτε την είδηση