Διαλέξτε άλλη πίτσα

1 Min Read

H ιστορία με την καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Domino’s pizza που είχε το σλόγκαν «Την Κυριακή των εκλογών #erxetai_pizza και θα είναι μεγάλη» είναι λίγο έως πολύ γνωστή.
Η εταιρεία, μετά το σάλο που προκλήθηκε και τις κατηγορίες περί χυδαιότητας και προσπάθειας παρέμβασης στις εκλογές, απέσυρε τη διαφήμιση.
Έχουμε, βέβαια, ξαναδεί καμπάνιες αυτής της λογικής, όπως οι περισσότερες της Jumbo, που χρησιμοποιούν συνθήματα και την τρέχουσα slang γλώσσα και μάλιστα με προβοκατόρικο τρόπο, προκειμένου να συζητηθούν. Στη συντριπτική πλειονότητα, το πετυχαίνουν.
Εδώ το πρόβλημα είχε να κάνει με το γεγονός ότι το σλόγκαν συνδέθηκε με τις εκλογές.
Στη διαφήμιση υπάρχουν πάντα οι οπαδοί της αποτελεσματικότητας και οι άλλοι της αισθητικής. Θα μου πείτε δεν ταυτίζονται αυτά τα δύο; Όχι, πάντα. Πολλές φορές για να πετύχεις το στόχο που είναι να κάνεις ντόρο, μπορεί να θυσιάσεις την αισθητική.
Σε κάθε περίπτωση, όποια κι αν είναι η προσωπική άποψη του καθενός μας, ειδικού και μη, για μια διαφήμιση, είναι θέμα του διαφημιζόμενου να αποφασίσει τι του αρέσει. Οι υπόλοιποι ας προτιμήσουμε άλλη πίτσα.

Ιωάννα

Μοιραστείτε την είδηση