Το momentum της περιοχής, όπως λένε, αυτή τη στιγμή σχετίζεται με την προσέλκυση επενδύσεων. Χρήματα, άνθρωποι, κίνητρα, νομοθεσία πρέπει να στραφούν προς την κατεύθυνση αυτή, προσπαθώντας να φέρουν επενδύσεις που με τη σειρά τους θα δώσουν θέσεις εργασίας, που με τη σειρά τους θα κρατήσουν κόσμο στην περιοχή.
Το αν οι πρωτοβουλίες θα λέγονται ΒΙΠΕ ή Ζώνη Καινοτομίας ή οτιδήποτε άλλο, έχει μικρή σημασία. Μεγάλη σημασία έχει τα πρόσωπα που έχουν ρόλο και θέση να βγουν στον δρόμο και να διαφημίσουν την περιοχή ως ελκυστικό τόπο επενδύσεων.
Με απλά λόγια αν δεν έχουμε έτοιμο το φάκελο ώστε να πάμε πιάσουμε έναν-έναν τους πιθανούς επενδυτές με όποιο τρόπο μπορούμε (είτε αυτός λέγεται Enterprise Greece, είτε σχετικές διεθνείς συναντήσεις), τότε και πάλι δεν θα κάνουμε τίποτα.
Τι θέλει ο επενδυτής; Να ακούσει πράγματα συγκεκριμένα και να διαπιστώσει ότι μπορεί να υλοποιήσει το επενδυτικό του σχέδιο χωρίς προβλήματα και εμπόδια κάθε φύσης. Όσο πιο απλά και σίγουρα, τόσο περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να έρθουν οι επενδυτές.
Αντίθετα, αν το μόνο που έχουμε να δείξουμε είναι εγκαταλελειμμένες περιοχές και αοριστίες, μάλλον δεν θα πρέπει να περιμένουμε και πολλά.