Το πρόβλημα είναι ότι όλοι νομίζουμε ότι ξέρουμε απ’ όλα. Όλοι πουλάμε υπηρεσίες και κανείς δεν εμπιστεύεται τους επαγγελματίες.
Τελευταία μόδα τα βιντεάκια προώθησης υπηρεσιών και καταστημάτων. Έχεις φαρμακείο, έχεις παπουτσάδικο, πουλάς κοσμήματα; Φτιάχνεις ένα βίντεο προώθησης. Κι ας μην έχεις ιδέα πώς γυρίζονται τα βίντεο. Αφού έχεις κινητό. Ε, αυτό αρκεί. Τουλάχιστον έτσι νομίζεις.
Αδιαφορείς και αγνοείς επιδεικτικά τους επαγγελματίες που έχουν φάει τη ζωή τους για να μάθουν γραφιστική, παραγωγή βίντεο, φωτογραφία, επικοινωνία και θαρρείς ότι με τα άνοστα αστειάκια και ένα φτηνό (ούτε καν την pro εκδοχή) πρόγραμμα δημιουργίας περιεχομένου, θα δημιουργήσεις το δικό σου μύθο.
«Μύθια», θα σου απαντήσουμε. Στην καλύτερη, θα πάρεις μερικά views στην αρχή, αλλά, αν δεν υπάρχει σοβαρό περιεχόμενο και συνέχεια, σύντομα αυτό θα ξεφουσκώσει. Στη χειρότερη καταλήγεις σαν το franchise καφέ που φτιάχνει σκουπίδια, που παρουσιάζει ως δήθεν χιουμοριστικά βιντεάκια, και μας παρουσιάζει την κοσμοθεωρία του ότι μια γυναίκα δεν μπορεί να υπερασπιστεί μόνη της τον εαυτό της, αλλά χρειάζεται τον άντρα-αφεντικό της να της υποδείξει το πώς να συμπεριφερθεί. Και κάπως έτσι, τρώει ένα μεγαλοπρεπές «cancel», όπως λέγεται στη γλώσσα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.