Είμαστε επιλεκτικοί με τη διατροφή μας και δεν θέλουμε να καταναλώνουμε σκουπίδια. Γιατί δεν κάνουμε το ίδιο και με την ενημέρωσή μας; Γιατί καταναλώνουμε “σκουπίδια”, τα οποία μας αποχαυνώνουν;
Το ποιοτικό δεν είναι δωρεάν. Δεν μπορεί να είναι δωρεάν, καθώς απαιτεί αφοσίωση, μόχθο, επένδυση σε χρόνο και χρήμα. Αν θέλουμε ποιότητα στην ενημέρωσή μας, πρέπει να πληρώσουμε. Ελάχιστα χρήματα, αλλά πρέπει να τα διαθέσουμε συνειδητά. Για να μπορούν οι ρεπόρτερ να κάνουν ανεξάρτητοι την έρευνά τους, τα μέσα να πληρώνουν κόσμο για να δουλεύει σοβαρά και να μην κάνει “ροή”, όλοι εμείς να ενημερωνόμαστε για τα σοβαρά θέματα.
Αντιγράφω από τη Δανάη Μαραγκουδάκη του Manifold:
Ναι, στην Ελλάδα δεν υπάρχει “κουλτούρα συνδρομητών”. Έχουμε συνηθίσει να μην πληρώνουμε για την ενημέρωσή μας, άντε καμιά εφημερίδα πού και πού.
Αλλά ο κόσμος που διαβάζει και που ζει σ’ αυτή τη χώρα έχει ευθύνη να ψάχνει και να μαθαίνει.
Η πληροφορία είναι πολύ συχνά εκεί έξω και καμιά φορά θέλει κόπο για να τη βρεις κ να την κατανοήσεις. Δεν είναι μόνο κατανάλωση και τζούσι τιτλάκια η φάση.
Εμείς κάνουμε ό,τι μπορούμε, αλλά δεν μπορούμε μόνες/οι.
Στηρίξτε τα ανεξάρτητα μέσα, ώστε να μπορούμε να διαβάζουμε για το σκάνδαλο των υποκλοπών, για την Πύλο, για τη διαφάνεια στα ΜΜΕ, για τα κενά στο σύστημα παιδικής προστασίας, για τα τρένα, για τα σπασμένα CD στη δίκη Καραϊβάζ κ πολλά πολλά άλλα.
ΥΓ. Μόνο το α’ εξάμηνο του 2023 οι 4 συστημικές τράπεζες έδωσαν σε διαφήμιση 15.085.939 ευρώ στα ελληνικά ΜΜΕ. (στα υπόλοιπα, όχι σε μας).