Λίγο κρασί, λίγη θάλασσα…

2 Min Read

Χθες παρουσιάστηκε από τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΒ) το λογότυπο των μακεδονικών προϊόντων, που αφορά μεταξύ άλλων και στα δικά μας τα δυτικομακεδονικά προϊόντα. Το λογότυπο είναι αδιάφορο, ακαταλαβίστικο και εντελώς ανέμπνευστο. Τόσο αυτό, όσο και το promo βίντεό του.
Βασίζεται στην ίδια σχεδόν συνταγή που βασίζονται όλες οι ιδέες μάρκετινγκ και επικοινωνίας της χώρας μας και των προϊόντων της. Θεωρούν προφανώς οι δημιουργοί ότι αρκεί ένα λογότυπο να είναι λίγο αφαιρετικό, να έχει λίγο κρασί, λίγη θάλασσα κλπ. Να συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το αισιόδοξο μέλλον.
Το σχετικό βίντεο (που μπορείτε να δείτε εδώ https://youtu.be/o2ROMsoAhDc) ακολουθεί την πεπατημένη. Με αναφορές στη σπουδαία κληρονομιά και τον πολιτισμό μας. Παίζοντας με τα γράμματα GR που συνθέτουν τη λέξη Great και παραπέμπουν στον Alexander the Great, καταλήγει στην Macedonia the Great, αφού έχει προηγουμένως αναφερθεί στα σπουδαία κρασιά, φαγητό, προϊόντα και τεχνολογία της.
Το λογότυπο και το βίντεο δεν προορίζονται για εσωτερική κατανάλωση, αν και μόνο για τέτοια κάνουν. Υποτίθεται ότι είναι μέρος της εκστρατείας branding των προϊόντων της μακεδονικής γης στο εξωτερικό. Είναι αυτά που θα δώσουν προστιθέμενη και συμβολική αξία σε αυτά που παράγει ο τόπος μας. Ας βάλουμε λίγο τον εαυτό μας στη θέση των πιθανών καταναλωτών του εξωτερικού, για να δούμε τι θα καταλαβαίναμε. Μάλλον τίποτα.

Ιωάννα

Μοιραστείτε την είδηση