Όρος μάρκετινγκ ή game changer;

1 Min Read

Σήμερα, όλοι μιλούν για την Τεχνητή Νοημοσύνη. Και όσοι γνωρίζουν πραγματικά τις δυνατότητές της, αλλά και όσοι δεν έχουν ιδέα. Πολλοί την χρησιμοποιούν ήδη στην καθημερινότητά τους, συχνά χωρίς να το συνειδητοποιούν, ενώ άλλοι δηλώνουν ειδήμονες χωρίς ουσιαστική κατανόηση. Κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα όρος marketing.

Σε κάθε περίπτωση, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει αναδειχθεί σ’ ένα από τα μεγάλα θέματα της εποχής μας — άλλοτε προκαλώντας ενθουσιασμό και άλλοτε φόβο. Είναι η νέα λέξη-καραμέλα, όπως ήταν πριν από μερικά χρόνια τα fake news.

Η πρόσφατη ενσωμάτωση εργαλείων δημιουργίας εικόνων στο ChatGPT και άλλα γνωστά chatbots που προκάλεσαν φρενίτιδα το προηγούμενο διάστημα, αποτελούν μια μόνο από τις προκλήσεις που φέρνει η ΤΝ σε ό,τι αφορά στα θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας και παραγωγής περιεχομένου. Ειδικότερα, όμως, για τους ανθρώπους του Τύπου, η ΤΝ μοιάζει να είναι το «κουτί της Πανδώρας», το οποίο κανείς δεν ξέρει τι θα απελευθερώσει.

Είναι, λοιπόν, κρίσιμο για τους επαγγελματίες των μέσων, και όχι μόνο, να κατανοήσουν βαθύτερα τι ακριβώς είναι η ΤΝ και, κυρίως, πώς μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν με τρόπο που θα υπηρετεί τη δουλειά τους, αλλά και την κοινωνία, προτάσσοντας το δημόσιο συμφέρον.

Μοιραστείτε την είδηση