Το νέο επιχειρείν

2 Min Read

Πολλοί σήμερα ονειρεύονται να βγάλουν χρήματα πουλώντας αέρα, πχ. μέσα από την συγγραφή βιβλίων αυτοβοήθειας ή μέσα από τη δημιουργία περιεχομένου στα social ή ακόμα-ακόμα μέσα από την ίδρυση οργανώσεων, όπως ο μακαρίτης ο Τσάρλι Κερκ.

Η σύγχρονη δε αντίληψη για το επιχειρείν δεν ακολουθεί το από τριακονταετίας και βάλε πρότυπο του businessman του σωστού που δραστηριοποιείται στο εμπόριο λιανικής ή στην κατασκευαστική, αλλά φλερτάρει με τη σύγχρονη εκδοχή του που είναι οι entrepreneur influencers.

Αυτοί αποτελούν ένα νέο φαινόμενο στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των social media. Πρόκειται για ανθρώπους που συνδυάζουν την ιδιότητα του επιχειρηματία με εκείνη του δημιουργού περιεχομένου, αξιοποιώντας τις ψηφιακές πλατφόρμες όχι μόνο για να προωθήσουν τις εταιρείες τους, αλλά και για να χτίσουν προσωπικό brand και να ασκήσουν επιρροή σε ένα ευρύ κοινό.

Σε μια εποχή που η πληροφορία καταναλώνεται ταχύτατα μέσω TikTok, Instagram και YouTube, οι entrepreneur influencers μετατρέπουν την καθημερινότητά τους σε αφήγημα. Μιλούν για τις επιτυχίες τους, αναφέρονται στις αποτυχίες τους και κάνουν μίνι σεμινάρια ψυχολογίας, δημιουργώντας στρατούς από ακολούθους. Έτσι, σταδιακά μετατρέπουν τον εαυτό τους σε brand (φίρμα δηλαδή), δημιουργώντας κοινότητες γύρω από το όνομά τους. Επόμενο είναι να γίνονται …ανάρπαστοι από τα κόμματα και να αποτελούν κεφάλαιο στο χώρο της πολιτικής. Σκέφτεστε κάτι καλύτερο;

Μοιραστείτε την είδηση