Ας μη γίνει το προσωρινό μόνιμο

1 Min Read

Ακόμα κι όσοι έχουμε ακροατήρια ενηλίκων, αντιλαμβανόμαστε απόλυτα τις προκλήσεις της σύγχρονης διδασκαλίας μέσω τηλεδιασκέψεων.
Μέσα από αυτή την τεχνολογική δυνατότητα καταφέραμε να γεφυρώσουμε την απόσταση και να κρατήσουμε μια επαφή με τους φοιτητές ή τους μαθητές μας όλο το προηγούμενο διάστημα.
Δεν ήταν φυσικά όλα ρόδινα, γιατί βλέπετε η τηλεδιάσκεψη εξαρτάται και από αστάθμητους παράγοντες που έχουν σχέση με την ποιότητα της σύνδεσης, την υποδομή που διαθέτει ο καθένας (μικρόφωνα, κάμερες κλπ) και οι οποίοι την κρίσιμη στιγμή μπορεί να σε προδώσουν.
Φυσικά, τίποτα δεν συγκρίνεται με την εκ του σύνεγγυς επαφή με τους φοιτητές και τους μαθητές μας, καθώς και η πιο καλοκουρδισμένη τηλεδιάσκεψη χάνει καθαρά σε αυθορμητισμό και αλληλεπίδραση. Παρόλα αυτά κάνει τη δουλειά της σε ειδικές συνθήκες.
Για όσο χρειαστεί θα είμαστε σε αυτές τις συνθήκες, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό και προσπαθώντας να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα. Κάθε σκέψη, όμως, που κρύβει την μετατροπή μιας προσωρινής κατάστασης σε μόνιμη μας βρίσκει αντίθετους. Για λόγους που έχουν να κάνουν με την ίδια την ουσία της παιδαγωγικής.

Μοιραστείτε την είδηση