Είμαι κι εγώ ένα από τα παιδιά που μεγάλωσαν όχι τόσο με τα περιοδικά, όσο με τις αρχές του life style του Κωστόπουλου.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε διακοπές στην Ύδρα, να ψάχνουμε να βρούμε τα δέκα μέρη που πρέπει να επισκεφθεί κάποιος στο νησί για να έχει κάτι να διηγηθεί γυρίζοντας πίσω (τόσο μυαλό!). Την ίδια δουλειά κάνουν σήμερα οι bloggers. Τα λεγόμενα νεανικά κοινά που αποτελούν και το στόχο των πάσης φύσεως μαρκετιστών ανέκαθεν έψαχναν να βρουν καθοδηγητή στις επιλογές τους.
Παρά τα όσα περάσαμε ως χώρα, η διάθεση να φιγουράρουμε ως άλλα μοντέλα που ξεπηδούν από τα περιοδικά, εξακολουθεί να είναι παρούσα. Και στους νεότερους δικαιολογείται απόλυτα. Για τους μεγαλύτερους δεν ισχύει το ίδιο.
Την κρίση και την εμπιστοσύνη στη δική του κρίση, την αποκτά κάποιος με την εμπειρία. Μέχρι τότε εύκολα γoητεύεται απο Κωστοπούλειες φιγούρες.
Για πολλούς, λοιπόν, οι διακοπές είναι για να πουν ότι πήγαν και για άλλους για να βρεθούν με τον εαυτό τους, το σύντροφο, ή την οικογένειά τους.
Όπως αρέσει στον καθένα.. Είτε με τις selfies, είτε με την αστακομακαρονάδα, είτε στο αντίσκηνο.

Ιωάννα