Ο τουρισμός και η Δυτική Μακεδονία

1 Min Read

Τόσα χρόνια έχουμε κουραστεί με τις ίδιες και τις ίδιες αναγνώσεις των στοιχείων που αφορούν στον τουρισμό στη Δυτική Μακεδονία.

Ναι, η Δυτική Μακεδονία είναι τελευταία στους σχετικούς δείκτες με πολύ μικρή συμμετοχή του τουριστικού της προϊόντος στο ΑΕΠ. Προφανώς, αφού για πολλά χρόνια δεν πλασαρίστηκε ως προορισμός, καθώς ουδέποτε ο τουρισμός υπήρξε προτεραιότητα. Γιατί δεν ήταν ο τουρισμός «βαριά βιομηχανία» για τη Δυτική Μακεδονία, αφού είχε τη λιγνιτική δραστηριότητα.

Επομένως, σήμερα που τα λέμε όλα αυτά έχει σημασία να δούμε από που ξεκινάμε και που θέλουμε να πάμε. Σύμφωνα με τις δικές μας δυνατότητες (αριθμός κλινών κλπ.) και επιδιώξεις. Δεν μπορούμε να συγκριθούμε ούτε με το Νότιο Αιγαίο των χιλιάδων κλινών, ούτε με την Αττική.

Μπορούμε, όμως, να χαράξουμε τη δική μας στρατηγική και να βάλουμε τους δικούς μας δείκτες απόδοσης. Να δούμε τα πράγματα ποιοτικά και όχι μόνο ποσοτικά. Υπάρχουν τόσοι πολλοί και άξιοι επιχειρηματίες που πασχίζουν να αναδείξουν το τουριστικό προϊόν της Δυτικής Μακεδονίας και είναι σημαντικό να βοηθηθούν στον αγώνα που δίνουν.  Εκεί θα πρέπει να δώσουμε έμφαση. 

Μοιραστείτε την είδηση