Τα τελευταία χρόνια είναι πολύ μόδα αυτά τα κείμενα που σε προσκαλούν να γευτείς το ανεπανάληπτο, να ταξιδέψεις στο μαγευτικό, να αγοράσεις το ανυπέρβλητο. Είναι χαρακτηριστικές οι λέξεις και οι φράσεις κλειδιά που απευθύνονται στο καταναλωτικό σου εγώ.
Στην ουσία, όμως, “χτυπάνε” κυρίως στη ματαιοδοξία σου. Στην επιθυμία σου να είσαι ο/η μοναδικός/ή που θα βρεθεί εκεί που μόνο οι δήθεν ψαγμένοι γνωρίζουν. Στο σύνολό τους οι ψηφιακές υπηρεσίες εκεί αποσκοπούν. Να σε κάνουν, δηλαδή, να νιώσεις ότι ξεχωρίζεις, ότι είσαι ο γνώστης και ο ψαγμένος, αυτός που ξέρει να επιλέγει.
Trip advisor και άλλες τέτοιου τύπου εφαρμογές και υπηρεσίες ποντάρουν στην επιθυμία αυτή. Μέσα από γλυκανάλατα κείμενα με χαρακτηριστικό τα υποκοριστικά και τα ρήματα που θέλουν να ξυπνήσουν την επιθυμία, οι πάροχοι υπηρεσιών και οι συνεργάτες τους παραγωγοί περιεχομένου ξέρουν τι θέλεις να ακούσεις. Και στο προσφέρουν. Το θέμα είναι αν εσύ αναγνωρίζεις τον εαυτό σου στις ομάδες στόχους τους ή είσαι για κάπου αλλού.