Τις περισσότερες φορές μας ελκύει ένα καλό περιτύλιγμα. Μια καλή συσκευασία πάντα κερδίζει τις εντυπώσεις. Αυτό ισχύει τόσο για τα προϊόντα, όσο και για τους ανθρώπους.
Το θέμα, ωστόσο, είναι ότι όσο καλό και ελκυστικό κι αν είναι το περιτύλιγμα, χρειαζόμαστε να έχει αξία το ίδιο το προϊόν γιατί αυτό είναι που μετράει.
Στην πολιτική η αποθέωση της επικοινωνίας κυριάρχησε τις τελευταίες δεκαετίες. Αλλά είναι γνωστό ότι δεν μπορεί να υπάρξει επικοινωνία χωρίς πολιτική. Επομένως, όταν θέλεις να κερδίσεις στον επικοινωνιακό στίβο είναι απαραίτητο να βασιστείς σε ένα σταθερό πολιτικό υπόβαθρο, που δεν είναι τίποτε άλλο από συγκεκριμένες θέσεις και στάσεις στα θέματα. Αυτό είναι και το γήπεδο, στο οποίο καλείσαι να παίξεις.
Από ‘κει και πέρα, όσα μαύρα κολλητά μπλουζάκια κι αν φορέσεις, κι όσα πουκάμισα με λαχούρια κι αν διαλέξεις (κόβοντας ακόμα και το ν από το όνομά σου για να διαφοροποιηθείς) είναι βέβαιο ότι δεν μπορείς να πας μακριά. Όσο θα ξετυλίγεται το περιτύλιγμα, τόσο θα αποκαλύπτεται το αδειανό από περιεχόμενο πουκάμισο.
Κι αυτή θα είναι μια προσωπική επικοινωνιακή ήττα που θα έχει, ωστόσο, επιπτώσεις και στον τρόπο που σκέφτονται πλέον οι πολίτες για την πολιτική.